Újabb multi jön Magyarországra: 8 üzletet nyitnak, retteghet a H&M, Zara
A vidéki városok közül Sopronban, Debrecenben, Szegeden és Székesfehérváron is lesznek boltjaik.
A vidéki városok közül Sopronban, Debrecenben, Szegeden és Székesfehérváron is lesznek boltjaik.
Több mint 10 ezer válaszadó szerint a sajátmárkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is.
A luxusmárkák jogi harcokat vívnak színeik egyedi jellegzetességének megőrzése érdekében.
Amikor megjelent az Azahriah x Tisza kollab, sokan dobtak egy hátast az áraktól, viszont a triplakoncert mechandise-árai is elég húzósak.
Neked mi a véleményed a boltok sajátmárkás termékeiről? Minőségben, illetve ár-érték arányban jobbak vagy rosszabbak, mint a klasszikus gyártói márkás termékek?
Közös vállalatot alapított 50-50 százalékos tulajdoni arányban az AutoWallis csoport portugál partnerével, a Salvador Caetano csoporttal.
Miért kerül egyetlen pár cipő ötvenezer forintba? Vajon tényleg ennyit számít, hogy egy jól menő zenész tervezte, közösen a márkával?
Hamarosan kapható lesz a Tisza cipő limitált kollekciója, amit Azahrih-val közösen dobnak piacra.
A Tesco név 1923-ban született meg, amikor Jack Cohen teaszállítmányt vásárolt Thomas Edward Stockwell-től.
A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
Bár ezek az üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a változtatásokkal több helyet biztosítottak saját márkás termékeiknek.
Kiheverte a Kanye Westtel való szakítást az Adidas, amit a 2024-re tervezett pénzügyi adatok is tükröznek. Eszerint a cég idénre mintegy 700 millió eurós nyereséget vár.
A közösségi média influenszerek által létrehozott márkák egyre inkább meghódítják a szupermarketek polcait. A divatok azonban gyorsan változnak: mutatjuk, mi jöhet még a Prime után.
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI, a MELBA és a PÁRIZSI KOCKA védjegyeit a Cerbona számára.
Bár korábban az ikonikus kosarascipőivel növelte eladásait a Nike, mára ezek okozzák vesztét a versenytársakkal szemben. Nem véletlen, hogy új üzleti stratégiát jelentettek be.
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. július 1-jétől egységes márka alatt szavatolja az energiaellátást az egyetemes szolgáltatásban.
A Skoda AUTO előre tovább erősíti elkötelezettségét az e-mobilitás iránt az új Elroq idei világpremierjével, egyúttal jövőre 6 új típussal bővíti az elektromos jármű kínálatát.
A Deckers Outdoor, az Ugg és a Hoka márkák sikere révén három egymást követő évben kétszámjegyű bevételnövekedést ért el.
16 márka (AEG, Beko, Bosch, Candy, Electrolux, Gorenje, Haier, Ikea, Indesit, Miele, Mora, Samsung, Siemens, Smeg, Teka, Whirlpool) 48 beépíthető sütőjét hasonlították össze.