2022-ben az ipari termelés volumene 5,8 százalékkal nagyobb volt, mint 2021-ben.
Havonta átlagosan 77 100 forintot költöttek fejenként a magyarok tavaly, mintegy 2500 forinttal többet mint egy évvel korábban - írja a Központi Statisztikai Hivatal adataira hivatkozva a Magyar Nemzet.
A legtöbbet élelmiszerekre és alkoholmentes italokra adtak ki a háztartások - fejenként 20 400 forintot, ez az összes fogyasztási kiadás 26,5 százaléka. E körben a legtöbb pénz húsra és húskészítményekre ment el. Mivel az étolaj ára 7,1 százalékkal emelkedett, a háztartások ismét több zsiradékot, például sertészsírt vásárolnak, ami a lakosság igen nagy fokú árérzékenységére utal a napilap szerint.
Nagy szelete a háztartások kiadásainak a lakásfenntartás és a háztartási energia, erre havonta és fejenként 17 ezer forint ment el. Az, hogy miközben az utóbbi években csökkent a gáz ára, a gázra fordított összeg 5,6 százalékkal nőtt, jelzi, hogy az emberek nem takarékoskodnak a fűtéssel annyira, mint korábban.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
- Szíria földrengés sújtotta részén a törökországinál is drámaibb a helyzet
- Föld alól is támadhatnak az irániak
- Rendkívüli állapotot hirdetett Erdogan elnök Törökországban
- Drukkerbunyó a derbin: őrizetbe vették a főkolompost
- Az oroszoknak adott igazat az EBESZ egy Ausztriával folytatott vitában
- Nem mindennapi ok miatt hagyja ki az RB Leipzig magyarja az Union Berlin elleni rangadót
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


