A tavalyi év vége kiemelten forgalmas volt a SZÉP kártyás költések szempontjából – decemberben az ételházhozszállítási szolgáltatásokra költöttek legtöbbet a kártyabirtokosok.
Hiába készültek nagyobb szerverkapacitással a Black Friday-re, a tavalyi leállás után idén is fagyogat az Extreme Digital webáruháza - tudta meg a Pénzcentrum.
Óriási a forgalom a Black Friday miatt az Extreme Digital webáruházában, és bár a megrendeléseknél volt némi túlterhelés, a rendszer folyamatosan egyre több vásárlót enged be - olvasható a társaság frissen kiadott közleményében.
A tájékoztatás szerint az akciós nap első órában 200 ezren keresték fel a webáruházat, ami a harmada a tavalyi Black Friday teljes napi forgalmának. A hatalmas online akciók napján egyelőre csak a néhány népszerűbb termék fogyott el, az akciós termékek zöméből van még készleten.
A webáruház működésében a túlterheltség miatt a megrendelések feladásában volt némi fennakadás, ami miatt az oldal stabil működése érdekében az üzemeltetők reggel forgalomszabályzást aktiváltak az oldalon. Ez húszezer felhasználó vásárlását biztosítja egyidejűleg. Reggel 8 órától kezdve azonban folyamatosan szüntetik meg az akadályokat, és fokozatosan egyre több vásárlót enged be a rendszer a megrendelést és fizetést is biztosító felületre.
A megrendelések feladását követően a vásárlóknak érdemes figyelni a bejövő e-maileket, hiszen ezek akkor is jelzik a sikeres vásárlást, ha az oldal esetleg hibát jelezne. A péntek éjfélig tartó akcióban összesen ötvenezer darab akciós árú terméket kínálnak, amik közül az első órában csak a néhány legnépszerűbb termék fogyott el. Okostelefonokból, laptopokból, tévékből és bútorokból, valamint az utazási ajánlatokból is jelentős készletek állnak még rendelkezésre.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








