Erre nem számítottak a hazai boltok: hatalmas bukás volt a 2023-as Black Friday?
A Black Friday során a szórakoztató elektronikai, informatikai- és háztartási kisgép kategóriák továbbra is nagyon népszerűek a fogyasztók körében.
A Black Friday során a szórakoztató elektronikai, informatikai- és háztartási kisgép kategóriák továbbra is nagyon népszerűek a fogyasztók körében.
A Revolut kutatása szerint a magyarok 22%-a tervez több mint 37 700 Ft-ot költeni az idei Black Friday alatt, és 20%-uk felkelne az éjszaka közepén is egy jobb ajánlatért.
Jelenleg is zajlik a Black November, aminek csak egy része a Black Friday. Ezt az időszakot komoly leárazások és akciók jellemzik.
Elképesztő ütemben nő a bankkártyás csalások és pénzügyi visszaélések száma és mértéke az idén.
Az ESET kiberbiztonsági szakértői összegyűjtötték a leggyakoribb átveréseket, amikkel a csalók próbálkoznak a Black Friday-szezonban.
A Gazdasági Versenyhivatal új podcast epizóddal segíti a vállalkozásokat megfelelő árazási gyakorlatok alkalmazásában.
A tavalyi 67% után idén a fogyasztók 74%-a akar élni az akciós ajánlatokkal, de a luxustermékek helyett inkább olyan árukat kereshetnek majd mint a ruházati cikkek.
Hamarosan itt az év legnagyobb akciós időszaka, a Black Friday, amikor jelentős kedvezményekkel szerezhetjük be az elektronikai eszközeinket.
A 2023-as év legizgalmasabb trendje az árak alakulásában figyelhető meg, hiszen az általános drágulás nagy befolyással van az engedmények mértékére.
2023-ban nagyobb, 30 százalék feletti kedvezményeket várhatóan csak erősen limitált termékszámra hirdetnek majd a webáruházak.
A Black Friday már nemcsak a hálaadást követő péntekre vonatkozik, hanem ennél jóval tágabb időszakra: érdemes november közepétől készülni.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a vásárlói tudatosságot erősítő kampánnyal, tájékoztató videókkal segíti a fogyasztókat a közelgő Fekete Péntek előtt.
A friss kutatás adatai alapján idén a magyar felnőttek 45%-a tervez vásárolni a Black Friday időszakában és 43 ezer Ft lehet az átlagos költés. Sokan ekkor vásárolnak karácsonyra.
Ugyan érezhető a magas infláció a hazai webáruházaknál is, még így is növekedés látható a kiküldött csomagok terén.
A műszaki elektronika és a tartós fogyasztási cikkek globális piaca (T&D) idén is kihívásokkal teli promóciós szezonnal néz szembe.
A lassuló, megtorpanó belföldi növekedés egyszerre jelent kihívást és motivációt a magyar online kereskedőknek.
A diszkontlánc black friday ajánlatai között találunk a szezonhoz képest egészen meglepő termékeket is.
A kiskereskedők a technológia segítségével optimalizálják az árképzést és a készleteket, hogy megfeleljenek a fogyasztói igényeknek.
A GVH videója szorosan kapcsolódik ahhoz a kampányhoz, amit a hivatal az idei Black Friday akciók időszakában indított a közösségi oldalán.
Legszívesebben ilyenkor bútorokat, ruházati-és elektronikai termékeket vásárolunk, ezeket követik az utazások és az ékszerek.