Az eSIM egy digitális SIM, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy mobilhálózati előfizetésüket szoftveresen aktiválják, fizikai SIM-kártya nélkül.
Alacsony percdíjakat ígért ügyfeleinek a Tesco mobiltelefonos cége. Ám könnyen kiderülhet, hogy az ajánlat a valóságban mégsem volt olyan vonzó, mint elsőre tűnt. Az ügyben a versenyhivatal is vizsgálódik.
Átverte fogyasztóit a Tesco mobilcége? E kérdés tisztázására indított vizsgálatot a Gazdasági Versenyhivatal ezév július végén. A távközlési cég reklámjaiban azt ígérte, hogy "Hálón Belül" csomagjának megvásárlása esetén percenként akár 9,5 forintért lehet hálózaton belül telefonálni. Csakhogy ez a vállalkozás által alkalmazott alap- és bónuszegyenleg, továbbá a "Hálón Belül" csomag opciós díja miatt korlátozottan valósulhatott meg. Ezen felül a Tesco Mobil elhallgatta azt a tényt, hogy a szolgáltatási csomag felhasználása legfeljebb 1000 perc erejéig lehetséges.
A GVH hangsúlyozza: a versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a nevezett vállalkozás a jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására, és ezen keresztül a feltételezett jogsértés elkövetésének bizonyítására irányul. A vizsgálat legkorábban októberben fejeződhet be.
A Tesco mobilcége eddig még nem, ám maga az áruházlánc már kapott bírságot a GVH-tól. 20 millió forintot kell fizetnie azért, mert egyik akciója kapcsán egyes termékek esetében valótlanul ígért 50, illetve 70 százalékos árkedvezményt, valamint a rendelkezésre álló készlet nem volt arányban a széleskörű népszerűsítéssel elért megnövekedett fogyasztói kereslettel.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek
- Egy korszak véget ért: megszűnt a légiposta Németországban
- Hét órán belül két késelés Londonban - képek
- Ferenc pápa tizenkét női rabnak mosta meg a lábát
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre