A kormány döntése értelmében április 26-án, szombaton nemzeti gyásznapot tartanak Magyarországon Ferenc pápa temetése alkalmából.
Újfajta áruházmodellt mutatott be a Tesco "szülőhazájában", Nagy-Britanniában. Watfordban, London külvárosában felújítottak és átalakítottak egy hipermarketet: az üzlet az élményszerű vásárlás koncepciójára épült.
Izgalmas új kereskedelmi modellel rukkolt elő a Tesco. London külvárosában a napokban adták át azt a felújított hipermarketet, amely elsősorban az élményszerű vásárlást hivatott elősegíteni, több közösségi teret nyújt a vevőknek, sőt, egyfajta szabadidős központként is funkcionál.
Az áruházlánc nem véletlenül keresi az új utakat: az elmúlt hónapokban igencsak megtépázta hírnevét a hatalmas visszhangot kiváltó lóhúsbotrány, a bevételek is elmaradtak az elvárttól, miközben a konkurencia - például a diszkontláncok - egyre erősebben küzdenek a vásárlókért. A Tesco brit ügyvezetője, Chris Bush is elismerte, hogy nem titkolt céljuk a vásárlók visszacsábítása az áruházakba. Mint azt az Independent című brit lapnak elmondta, leginkább az internetes vásárlás hatására maradnak távol a vevők a boltoktól, ezért jó okot kell adni nekik ahhoz, hogy autóba üljenek, és elmenjenek bevásárolni. Az új koncepció - amely várhatóan a szigetországon kívül Ázsiában is bemutatkozik - pont ezt az élményszerű vásárlást jelenti.

A most átadott watfordi bolt tágas eladótérrel várja a vevőket: eltűntek a polcok közti szűk folyosók, helyüket átláthatóbb, komfortosabb terek vették át. Egyes termékcsoportok (például a ruházat, a lakberendezés, a hatalmas virág-részleg, a látványpékség) jól elkülönített helyet kaptak, a vevők ezáltal egy szaküzletben érezhetik magukat. A nagy létszámmal dolgozó és jól képzett eladók gyorsan tanácsot tudnak adni a vásárláshoz, de a vevőket a különféle digitális eszközök (érintőképernyős információs terminálok, digitális polccímkék) is segítik. Az élelmiszerek "tálalása" látványos, ösztönző, de sok terméket - például a gyümölcsöket, egyes felvágottakat - meg is kóstolhat a vevő (erre táblákkal ösztönzik is a vásárlókat).

Az áruház több étteremmel, kávézókkal is várja a vevőket, de az áruházban a szabadidő eltöltését szolgálja például egy fodrászat, kozmetika, gyermekmegőrző, vagy a helyi szervezetek által használható 60 négyzetméteres "közösségi tér" is, ahol többek között főzőtanfolyamokat, zeneoktatást is szerveznek. Az áruházban helyet kapott egy jógastúdió, de az ígéretek szerint más Tesco-hipermarketekben fitnesz-központ és aerobik-terem is lesz.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


