A figyelmeztetést először Nick Johnson fejlesztő tette közzé, aki szerint "rendkívül kifinomult" adathalász támadás érte, amely hihetetlenül valódinak tűnt.
Áll a bál a közösségi média világában - írja az Index. A Facebook legújabb ötletét követően, ami a közösségi oldal szerint egyszerű kényelmi lépés volt és a felhasználók biztonságát is szolgálja, a kritikusok szerint viszont újabb durva beavatkozás a felhasználók magánéletébe és az adataik biztonságába.
Egy amerikai blogger, Gerv Markham vette észre először, és kürtölte világgá, hogy a Facebook a felhasználói tudta, beleegyezése és értesítése nélkül megváltoztatta a profiloldalakon az elérhetőségként megadott emailcímet. Az új elérhetőségi cím mindenkinél egy @facebook.com-os cím, ami egyébként eddig is létezett, a regisztrációval együtt jött létre, csak nem nagyon használta senki. Mivel a váltás titokban történt, a felhasználók arról sem értesülnek, ha levél érkezett ebbe a postafiókba, hiszen a legtöbbjük nem is tud a létezéséről.
A @facebook.com-os emailcímeket 2010 novemberében vezette be a közösségi oldal, és abban reménykedtek, hogy a már akkor is több százmilliós felhasználói tábor hamar elkezdi használni, és a szolgáltatás gyors ütemben a Gmail konkurenciájává válhat. A terv nem vált be, a felhasználókat hidegen hagyta a facebookos email, az oldal akkoriban indított jó néhány más szolgáltatásához (Facebook Places, Gifts) hasonlóan. Úgy tűnt, a Facebook fel is adja a saját belső levelező és csetrendszerébe integrálódó emailkliens erőltetését, egészen mostanáig, amikor hirtelen 900 millió emberre erőltették rá a használatát, vagy legalábbis azt, hogy azok a profiloldalukon hirdessék, hogy használják a facebookos emailcímüket.
Az önkényesen átállított elérhetőségi cím szerencsére néhány kattintással újra átállítható, vagy akár el is tüntethető a profiloldalunk szerkesztésével.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








