Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Áll a bál a közösségi média világában - írja az Index. A Facebook legújabb ötletét követően, ami a közösségi oldal szerint egyszerű kényelmi lépés volt és a felhasználók biztonságát is szolgálja, a kritikusok szerint viszont újabb durva beavatkozás a felhasználók magánéletébe és az adataik biztonságába.
Egy amerikai blogger, Gerv Markham vette észre először, és kürtölte világgá, hogy a Facebook a felhasználói tudta, beleegyezése és értesítése nélkül megváltoztatta a profiloldalakon az elérhetőségként megadott emailcímet. Az új elérhetőségi cím mindenkinél egy @facebook.com-os cím, ami egyébként eddig is létezett, a regisztrációval együtt jött létre, csak nem nagyon használta senki. Mivel a váltás titokban történt, a felhasználók arról sem értesülnek, ha levél érkezett ebbe a postafiókba, hiszen a legtöbbjük nem is tud a létezéséről.
A @facebook.com-os emailcímeket 2010 novemberében vezette be a közösségi oldal, és abban reménykedtek, hogy a már akkor is több százmilliós felhasználói tábor hamar elkezdi használni, és a szolgáltatás gyors ütemben a Gmail konkurenciájává válhat. A terv nem vált be, a felhasználókat hidegen hagyta a facebookos email, az oldal akkoriban indított jó néhány más szolgáltatásához (Facebook Places, Gifts) hasonlóan. Úgy tűnt, a Facebook fel is adja a saját belső levelező és csetrendszerébe integrálódó emailkliens erőltetését, egészen mostanáig, amikor hirtelen 900 millió emberre erőltették rá a használatát, vagy legalábbis azt, hogy azok a profiloldalukon hirdessék, hogy használják a facebookos emailcímüket.
Az önkényesen átállított elérhetőségi cím szerencsére néhány kattintással újra átállítható, vagy akár el is tüntethető a profiloldalunk szerkesztésével.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.