Rögtön bejelentése után hatalmas nemzetközi botrányt kavart az Adidas legújabb cipője. A német sportipari óriás augusztusban megjelenő terméke ugyanis igazán félreérthető dizájnt mondhat magáénak.
A napokban tette közzé hivatalos Facebook-oldalán az Adidas egyik legújabb, augusztusban piacra kerülő cipőjét. A német sportszergyártó új terméke egy speciális kiegészítőt, egy műanyag láncot és egy lábpántot kapott. Az Adidas egyetlen mondatot fűzött hivatalosan az új termékhez, mely szerint a cipő annyira menő, hogy viselője egyszerűen hozzá akarja majd láncolni bokájához.

Természetesen a nemzetközi felháborodás nem maradt el: a kommentelők, bloggerek egyből a rabszolgák béklyóival hozta párhuzamba a narancsszínű láncokat. Több történész is felháborodását fejezte ki az ügyben.
Más vélemények arra emlékeztetnek, hogy az Adidas az 1980-as években egyik szimbóluma volt az amerikai nagyvárosokból elindult Hip-hop-kultúrának, ezért is nehéz megérteni, miért dobnak most piacra egy, az afroamerikaiakat igencsak sértő terméket.

A sportszergyártó egyelőre érdemben nem reagált a kritikákra.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








