Több Extra áruházat is átadott az elmúlt hetekben a Tesco Magyarországon. Az áruházlánc gyors egymásutánban, Miskolcon és Szolnokon átalakított, Debrecenben pedig új üzlettel várja a vevőket. Szakértők szerint a megújulás kulcskérdés lehet egy áruház forgalmát tekintve - különösen plázastop idején.
Néhány héten belül Tesco Extra áruházzá alakult a szolnoki és Miskolci Tesco hipermarket, és Tesco Extra nyílt Debrecenben is. Ezzel együtt már hét Extra hipermarketet üzemeltet a Tesco Magyarországon: kettőt Budapesten, kettő Debrecenben, egyet-egyet Szegeden, Miskolcon és Szolnokon.

Az újonnan kialakított áruházak "különlegessége", hogy a választék, a szolgáltatások, az áruházi környezet, a személyzet felkészültsége és a kiszolgálás is - a korábbiakhoz képest- magasabb minőségű. Az átalakításokkal megújul a hipermarket péksége, csemege-, sajt és húspultja, borválasztéka, műszaki és ruházati osztálya. De a "bolt az áruházban" koncepció keretében az eladótérben külön telefonshop is várja a vásárlókat. Az áruházakban a több más Tescóban már sikerrel működő önkiszolgáló kasszák is üzemelnek.
Szenzációs újdonság vár a magyar vásárlókra! Ilyet még nem láttunk - KATTINTS!
Tavaly hét új üzlettel, összesen mintegy 11 ezer négyzetméterrel bővült a Tesco eladótere hazánkban, a vállalat 17 éves magyarországi működése során már több mint 200 áruházat nyitott.
Az átalakítás kifizetődő
Határozottan megfigyelhető egy üzlet-átalakítási hullám a magyar kiskereskedelmi láncok körében - mondta lapunknak Csűrös Csanád, a Portfolio.hu vezető elemzője, aki szerint elsősorban a piaci környezet, így maguk a vásárlók is igénylik azt, hogy egy áruház időről-időre megújuljon. Egy ilyen -esetenként akár több százmillió forintba kerülő- felújítás, átalakítás növeli a vásárlás minőségét, ezáltal több évre garantálhatja azt, hogy a vevők kitartanak az adott üzlet mellett, sőt, a korábban elpártolt vásárlók is visszatérhetnek az "újdonság varázsának" hatására. Hasonló átalakítások figyelhetőek más élelmiszer láncok esetében is, például több Spar is megújult az elmúlt időszakban, illetve az Auchan által felvásárolt Cora hipermarketeket is átalakítják.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Csűrös Csanád szerint plázák tekintetében is bevett piaci gyakorlat, hogy néhány év után kisebb-nagyobb ráncfelvarrásokkal próbálják vonzóbbá tenni őket tulajdonosaik, a műszaki és erkölcsi amortizáció ellensúlyozására. Ma több olyan budapesti bevásárlóközpont is van, amelyek évekkel ezelőtt nagy sikerrel működtek, mára azonban elvesztették vonzerejüket, a vevők és a kiskereskedők pedig inkább az újabb, érdekesebb plázákat keresik helyettük.
A vezető elemző emlékeztet arra is, hogy a jelenleg érvényben lévő plázastop szorosan megköti a hipermarketek kezét, hiszen lényegében csak a Nemzetgazdasági Minisztérium különengedélyével lehet ma 300 nm-nél nagyobb üzletet nyitni. Az eddig nyilvánosságra hozott döntések alapján ugyan látszik, hogy nem lehetetlen felmentést kapni a plázastop alól, azonban az NGM eddigi döntései egyértelműen növelték a szabályozással kapcsolatos bizonytalanságokat, ami nem kedvez új fejlesztések, építkezések elindításának.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








