Emléktáblát kapott Sitkén Balázs Fecó. Az ünnepségen bejelentették a jövő évi, jubileumi Sitkei Rockfesztivál fellépőit is. Hozzuk is a friss névsort!
Mélyreható kutatásaink, melyek arra irányulnak, hogy megtaláljuk a válságban is prosperáló szektorokat, új, meglepő eredményt hoztak. Úgy tűnik, a fesztiválokat idén még többen fogják látogatni, mint tavaly.
Június elején "hivatalosan" is elindult a fesztiválszezon a Pannónia-fesztivállal, alig három héten belül azonban megkezdődik az első mainstream esemény, a Zamárdiban tartandó Balatonsound is. Válság ide vagy oda, az érdeklődés nagyobb a fesztiválok iránt, mint tavaly.
Mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy a Balatonsoundra egy hete elfogytak a bérletek, már csak napijegyeket lehet hivatalosan vásárolni. Megjelentek azonban a jegyüzérek, a neten 35-40 ezer forintért lehet hozzájutni az egyébként elővételben 25 ezer forintért árusított négynapos bérletekhez. Marinka Csaba, a Sziget Szervezőiroda PR kommunikációs vezetője szerint akár a napijegyek is előre elfogyhatnak, vagyis lehet akár teltház is a Soundon. A Sziget Kft. mindenképpen arra számít, hogy idén többen lesznek mint 90 ezren, szemben a tavalyi 88 ezerrel.
Korábban: Már megjelentek az üzérek: tízezreket keresnek a szemfülesek!
A Voltra is elkelt már a jegyek nagy része, könnyen előfordulhatnak teltházas napok, a tavalyi 77 ezerrel szemben a 80-85 ezer az idei várt létszám. A Sziget esetében nemzetközi szinten a jegyeladás a tavalyihoz időarányosan mérten egyelőre körülbelül hasonló. A cél természetesen itt is a 2008-as látogatószám elérése, ami az öt nap alatt 385 ezer fizetővendéget jelent.
Marinka szerint az idei megnövekedett látogatószámban nagy szerepe van, hogy az euró árfolyama még mindig bő tíz százalékkal magasabb a forinttal szemben, mint egy évvel korábban. A Sziget Kft. igyekezett is az ár/érték arányt kihangsúlyozni is a külföldi reklámokban. Az ugyanis biztos, hogy másfél euróért egy sört nem igen isznak sehol külhonban. (A ma kezdődő Nova Rock fesztiválon, Ausztriában hivatalosan négy euró egy korsó - minőséginek azért nehezen nevezhető - Ottakringer-sör.)
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Bukovinszky Béla, a Hegyalja Fesztivál főszervezője szerint a hazai fesztiválok számára a válság egyben lehetőség is, hiszen érezhetően nő a kereslet a belföldi nyaralások iránt, amit egyelőre az elővételes jegyadatok is igazolnak. A főszervező aktív nyaralást kínál Tokajban, jó zenékkel, izgalmas programmal. Ugyanakkor reálisan arra számítanak, hogy a fesztiválozók fogyasztása csökkenni fog, illetve az olcsóbb termékek felé mozdul el a prémium kínálat felől. Ennek ellenére a hegyaljások száma idén is nőni fog az előrejelzések szerint, vagyis hiába festettük az ördögöt a falra, hogy nehéz helyzetbe kerülhetnek az idén a fesztiválszervezők: a buli a válságban is buli. Nincs mese, menni kell.
Korábban: Elmossa a válság az idei fesztiválokat?
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








