Az egyik legismertebb aukciós oldalt, az eBay-t már többször beperelték különféle cégek, akik jellemzően azt nehezményezték, hogy hamisítványokat, eredetiként feltűntetve forgalmaznak az oldalon. Így tett nemrégiben a L'Oreal is, azonban a pert az eBay nyerte meg.
A pénteken meghozott brit bírósági döntés értelmében, a francia kozmetikai termékeket gyártó cég, a L'Oreal elveszítette a pert, csakúgy mint egy héttel korábban Franciaországban.
Németországban azonban sikerült meggyőznie a bírákat abban a perben, amit hamis, és csomagolás nélkül árusított parfümök miatt indított az aukciós oldal ellen.
Az eBay a mostani döntést úgy kommentálta, hogy ez egy igazán jelentős lépés, ami garanciát jelent a vevők számára, hogy ezentúl is vásárolhatnak majd eredeti termékeket a boltinál jóval alacsonyabb áron.
Véleményük szerint nem pereskedésre, hanem a felek közötti kommunikációra lenne szükség, hiszen nekik is ugyanúgy érdekük a hamis termékek elleni küzdelem, mint a gyártóknak, vagy a vásárlóknak, azonban információcsere nélkül nem lehet hatékonyan felvenni a kesztyűt a hamisítványok ellen.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ugyanakkor a L'Oreal hozzátette: az eBay sokkal többet is elkövethetne annak érdekében, hogy ne kerüljenek fel az oldalra koppintott áruk, és remélik, hogy a továbbiakban az Európai Bíróság is tesz majd ajánlásokat a tevékenység helyes folytatásához.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








