Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) a korábbi szigorú szabály helyett 3 százalékpontos toleranciasávot vezet be a devizaadósság arányára.
Az országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 99 százalékának megvásárlásáról kötött adásvételi szerződést a 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt.
A tranzakció célja, hogy a cégcsoport bővítse ügyfélkörét és ezzel tovább erősítse pozícióját a hazai távközlési piacon. A magyar tulajdonban lévő Netfone Telecom Kft. nagyságrendileg 100 ezer ügyféllel, országosan 400 üzletkötő partnerrel, illetve több, mint 200 viszonteladó üzlettel, úgynevezett „GSM” bolti hálózattal rendelkezik.
A tulajdonosváltás a Netfone Telecom Kft. ügyfeleit nem érinti, a távközlési vállalat szolgáltatásait a továbbiakban is változatlan formában vehetik igénybe. A tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyását követően zárulhat. A 4iG Távközlési Holding Zrt. adásvételi megállapodást kötött az országos virtuális mobilszolgáltató (Mobile Virtual Network Operator = MVNO) Netfone Telecom Kft. 99 százalékos tulajdonrészének megvásárlásáról.
Az együttműködés, a nemzetközi telekommunikációs trendeknek megfelelően, stratégiai partnerség biztonságát és hatékonyságát jelenti a jövőben. Miszerint az MVNO és a hálózatot biztosító MNO közös érdekeltségi körbe kerül. A Netfone Telecom Kft. a One Magyarország nagykereskedelmi partnereként – többek között – a vállalat hálózati infrastruktúráját használja szolgáltatásai biztosításához. A felek együttműködése – a tranzakció lezárását követően – a 4iG Csoporton belül folytatódik. Az akvizíció egy agilis, ügyfélközpontú és hatékonyan működő szolgáltatóval egészíti ki a 4iG távközlési portfólióját. A Netfone Telecom Kft. több, mint 10 éves tapasztalata és ügyfélköre új lehetőségeket nyit a szolgáltatások fejlesztésében.
A Netfone Telecom Kft. az elmúlt években a hazai MVNO-piac meghatározó szereplőjévé vált. Sajátmárkás SIM-kártyáival, versenyképes tarifáival és digitálisan optimalizált ügyfélkiszolgálásával, elsősorban azokat a magánszemélyeket és kisvállalkozásokat célozza meg, akik egyszerűen, gyorsan, online módon, vagy személyes bizalmon alapuló, hatékony ügyfélkezeléssel szeretnék intézni mobilkommunikációs ügyeiket. Célcsoportját a választásukban tudatos, ár-érték arányra érzékeny ügyfelek alkotják, akik előnyben részesítik a gyors, átlátható és papírmentes ügyintézést.
Egyedülálló és innovatív megoldásként van jelen a Netfone két speciális brandje, a Rockmobil és a Pettel, melyek állandó támogatást nyújtanak a hazai kultúrának és állatvédelemnek.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Mindig naprakész és emberközeli hangvételű kommunikációjának, kiemelten magas színvonalon működő ügyfélszolgálatának, széles spektrumot lefedő partnerhálózatainak köszönhetően, az elmúlt években dinamikus ügyfélszám-növekedést magáénak tudható vállalat jelenleg 106 ezer SIM-kártyával rendelkezik, és 72 főt foglalkoztat.
Az akvizíciót követően a Netfone Telecom Kft. önálló vállalatként működik tovább, miközben a 4iG Csoport a továbbiakban is biztosítja a működéshez szükséges hálózati infrastruktúrát, technológiai támogatást és pénzügyi stabilitást. A tranzakció nem érinti a Netfone Telecom ügyfeleit, a szolgáltatásokat továbbra is változatlan formában vehetik igénybe. A tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyását követően zárulhat.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








