Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
A járványügyi korlátozások miatt továbbra is a belföldi nyaralást javasolja Kiss Róbert Richard turisztikai szakértő a külföldiekkel szemben. Ha pedig mégis külföldre megy az utazó, készüljön fel a regisztrációs és egyéb eljárásokra.
A InfoRádió szakértője szerint momentán a legjobb tanács, hogy belföldön érdemes eltölteni a vakációt, illetőleg, ha valaki mindenféleképp szeretne külföldre utazni, hiszen "tengerre vágyik a magyar", akkor alaposan tájékozódjon, ami alapvető dolognak tekinthető manapság az egészségügyi helyzet és ahhoz kapcsolódóan a különböző szabályozások folyamatos változása miatt.
Önmagában ez azonban nem azt jelentené, hogy ne lehetne semmilyen módon külföldre utazni a sárgával vagy pirossal jelzett országokba, viszont az, hogy a Külgazdasági és Külügyminisztérium a piros országokat a nem javasolt kategóriába tette, azt jelenti, hogy az utazási irodák oda nem szervezhetnek utakat és biztosítás kötésére sincs lehetőség - magyarázta a szakember.
Nem beszélve arról, hogy egy-egy külföldi utazás alkalmával az adott országban a vendégeknek egy sor óvintézkedést is be kell tartaniuk, még egy zöld kategóriájú állam esetében is.
A görög utak esetében már az érkezés előtt 48 órával kitöltetnek egy kockázatelemző kérdőívet, a válaszok kapott QR-kód nélkül pedig repülőre sem lehet felszállni. A kérdőív alapján dől el, hogy érkezés után a reptéren fogják-e tesztelni az utast. Ha igen, akkor az eredményre a szállodában várnia kell egy napig a szobában, és csak negatív teszt esetén folytatható a nyaralás. Ha pozitív lesz, karanténintézménybe kerül az utazó.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Vagy Horvátországba utazva le kell adni a fix tartózkodási helyet, nem lehet tetszés szerint utazgatni az országban. A külföldi utak alkalmával az is előfordulhat, hogy az ott-tartózkodás alkalmával változnak a szabályok. Folyamatosan követik a hatóságok az egészségügyi helyeztet, nézve azt, hogy nem kell-e változtatni a besoroláson, ami akár már országon belüli régiók esetében is változhat.
- figyelmeztetett a szakember.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








