Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Újfajta jegyeket, megemelt járatszámot jelentett be a MÁV-Volán: örülhet, aki errefelé utazik
Több és nagyobb kapacitású járatokkal, egységes árú jeggyel segíti a Formula-1 Magyar Nagydíjra látogatók utazását a MÁV-VOLÁN-csoport. A vállalat szerint a verseny 80-100 ezer látogatót vonz, és nagyjából ötödük választja a közösségi közlekedést a ki- és hazajutáshoz.
Július 21-23. között rendezik a Formula-1 Magyar Nagydíjat, amire idén is óriási az érdeklődés, a vasárnapi versenynapra már tavaly decemberben elkelt az összes belépő. A Hungaroringgel kötött megállapodás értelmében a MÁV-VOLÁN-csoport a látogatók minél gördülékenyebb ki- és hazajutásának elősegítése érdekében készül a háromnapos versenyre: a MÁV-START gödöllői járatai KISS és FLIRT motorvonatokkal, a MÁV-HÉV járatok több kocsival kiegészülve közlekednek, a Volánbusz pedig ingyenes különbuszokat indít - közölte a társaság.
A jegyváltás megkönnyítése érdekében a MÁV-START, a MÁV-HÉV és a Volánbusz érintett, menetrendszerinti járataira fixáras, jegyet is bevezetnek. Az egyútra szóló „Hungaroring jegy” és az oda-vissza útra is érvényes „Hungaroring flexijegy” már elővételben megvásárolható.
A Formula-1 Magyar Nagydíj szervezői az elmúlt években egyre nagyobb mértékben vonták be a közösségi közlekedést a látogatók utazásának megkönnyítése érdekében. A Formula-1 idején sokszorosára nő az autós forgalom, ezért a dugók és a parkolóhely-keresés elkerülése érdekében érdemes elsősorban a nagykapacitású, kötött pályás eszközök segítségével, és a hozzájuk kapcsolódó autóbuszjáratok nyújtotta lehetőségeket kihasználva utazni a Hungaroringre és vissza. A több napos rendezvény 80-100 ezer látogatót vonz, és nagyjából ötödük választja a közösségi közlekedést a ki- és hazajutáshoz.
Címlapkép: MTI/Balogh Zoltán
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








