A legtöbb balatoni településen nem változnak a parkolási tarifák és a fizetős övezetek sem, de akadnak kivételek.
A vízparti vagy medence melletti pihenés, a finom ételek, a személyzet kedvessége, a wellness és a kényelmes ágy határozzák meg leginkább a visszatérő vendégek számára a szállodai nyaralás élményét. A Danubius Hotels több mint 1600 hazai törzsvendégét kérdezte meg arról, mit mérlegelnek a szállás kiválasztásakor.
A törzsvendégek többsége (61%) számára a szálloda kiválasztásánál a legfontosabb szempont az elhelyezkedés, hogy sétatávolságban legyenek az őket érdeklő látványosságok és programok. A válaszadók kültéren legszívesebben strandolással (82%), városnézéssel (61%), kirándulással (55%) és tóparti pihenéssel (53%) töltik az időt, míg a hotelben a medence (80%), a wellness (80%), valamint a masszázs (36%) és a szauna (34%) a legvonzóbb programok a kikapcsolódáshoz.
A gyakori takarítás (81%) és a medencék állandó fertőtlenítése (74%) alapelvárás a visszatérő vendégek részére. Tízből kilenc megkérdezett számára a hotelválasztásnál bizalomkeltő, ha egy ismert, nagy tapasztalattal rendelkező szállodalánchoz tartozik a kiválasztott szállás.
A megkérdezettek több mint fele (51%) idén ugyanannyi időt nyaral, mint az elmúlt években. A válaszadók többsége elsősorban az ár (61%), a szolgáltatások (50%), a törzsvendég-kedvezmények (41%), az étterem minősége (39%) és az elhelyezkedés (37%) miatt választaná nyaralásához újra ugyanazt a szállodát.
A visszatérő vendégek számára egy hotelben a vízpart vagy medence melletti pihenés (81%), a különleges, finom ételek (70%) a szállodai a wellness és a masszázs (49%), valamint a kényelmes ágy (48%) jelentik azokat az élményeket, amik leginkább meghatározzák a nyaralásukat. Minden második megkérdezettnek a felhőtlen kikapcsolódáshoz kiemelten fontos a szállodai alkalmazottak vendégszeretete is.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.