A hidegpárna miatt napokig marad a szürkeség, a karácsony pedig az átlagosnál melegebb lehet.
Június 11-12-én sztrájkolni fognak a metró, HÉV és trolivezetők Budapesten. A járatoknak csupán a kétharmada közlekedik majd, nagy lesz a zsúfoltság - írja a VS.hu
A június 11.-i üzemkezdettől június 12. üzemzárásig tartó sztrájkot azt követően jelentette be négy BKV-s szakszervezet és a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége, hogy a BKV a tegnapi plenáris bértárgyaláson 2,4 százalékos béremelésre tett javaslatot. Ez messze áll a metróban, a HÉV-en, a trolin dolgozók által elérni kívánt 3,5 százalékos emeléstől és a cafeteria-keret 200 ezer forintra emelésétől.
A törvény szerint a sztrájkolóknak a munkabeszüntetés során 66 százalékos szolgáltatási teljesítményt kell nyújtani a város területén, azon kívül pedig 50 százalékost. A lap információi szerint a
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








