A szálló por miatt az ország több pontján veszélyessé vált a levegő minősége ezekben a városokban.
A hazai gasztronómiai élet egyik ikonikus szereplője, a Nobu Budapest tulajdonosi körében jelentős változások történtek az elmúlt időszakban, ugyanis Palácsik-Ráthonyi Tímea, Andy Vajna néhai filmügyi kormánybiztos özvegye megvált utolsó magyarországi érdekeltségétől - írja az Mfor.
A luxus japán étterem, amely a fővárosi Kempinski hotel épületében működik, évek óta a pletykák középpontjában állt. A találgatások szerint Palácsik-Ráthonyi Tímea, aki időközben az Egyesült Államokba költözött és újraházasodott, már régóta tervezte hazai üzleti kapcsolatainak felszámolását.
A Nobu Budapest üzemeltetéséért felelős Buno Kft. korábban 51 százalékban az AV Investments Kft. tulajdonában állt, amely Andy Vajna egykori cégbirodalmának utolsó darabja volt. Palácsik-Ráthonyi ebben a vállalkozásban volt érdekelt néhai férje egykori üzlettársával, Samuel Russell Falconellóval, a Cinergi Entertainment LLC-n keresztül.
Az étterem pénzügyi teljesítménye figyelemre méltó: 2023-ban 1,49 milliárd forintos árbevételt ért el kizárólag belföldi tevékenységéből, amiből 102,8 millió forint adózott eredményt könyvelhetett el.
A tulajdonosváltás augusztusban következett be, amikor Palácsik-Ráthonyi Tímea és férje kivonultak a vállalkozásból. Helyükre a Bárány Invest Kft. lépett, amely Bárány László, a 2024-es leggazdagabb magyarok listáján 23. helyen szereplő üzletember családi érdekeltségébe tartozik. Bárány vagyonát elsősorban a Master Good baromfifeldolgozó vállalattal alapozta meg, és fiai is aktívan részt vesznek az üzleti tevékenységekben.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az új tulajdonosi struktúrában Bárány László mellett fiai is vezető tisztségviselőként jelennek meg a Nobu üzemeltetőjét átvevő cégben, jelezve a család hosszú távú elkötelezettségét a neves étterem jövője iránt.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








