A nyári vendéglátóhelyek árai tovább emelkedtek: egy étel-ital kombináció 3000-5000 forintba kerül.

A KFC Malajzia a nehéz gazdasági helyzet miatt ideiglenesen bezárta éttermeit, cáfolva azokat a híreszteléseket, melyek szerint az izraeli kapcsolataik miatti bojkott állna a döntés hátterében, miközben az országban az éttermeket üzemeltető QSR Brands hangsúlyozta az üzleti költségek kezelését és a stratégiai átcsoportosítást - írja a Reuters.
A KFC Malajzia, a nehéz gazdasági helyzet miatt ideiglenesen felfüggesztette tevékenységét az országban. Korábban helyi sajtóorgánumok arról számoltak be, a gyorsétteremlánc bezárásainak hátterében az Izraellel való állítólagos kapcsolatai miatti bojkott áll. Malajzia, melynek lakossága többségében muszlim, kiemelkedően támogatja a palesztin ügyet. Emiatt és Izrael gázai katonai műveletei miatt több nyugati étteremlánc, így a KFC bojkottálására is felszólították a vásárlókat a helyi médiában.
A QSR Brands (M) Holdings Bhd, amely Malajziában a KFC és Pizza Hut márkák franchise jogait birtokolja, megerősítette az üzletek ideiglenes bezárását. A vállalat szerint ezeket a lépéseket az üzleti költségek növekedése és a magasabb elkötelezettségű kereskedelmi területekre való összpontosítás céljából hozták meg. A közleményük nem tér ki a média által sugallt okokra.
Az érintett éttermek számát nem közölték, de jelentések szerint több mint 100 helyszín érintett lehet az intézkedésben. Az alkalmazottaknak lehetőségük nyílt arra, hogy áthelyeztessék magukat más, a QSR Brands által üzemeltetett, még nyitva lévő üzletegységekbe.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


