Élesbe fordul a szilveszteri extra nyereményjáték: a december 20-án estétől megvásárolt Ötöslottó szelvények már érvényesek lesznek a Szilveszteri Szuperlottóra.
Rekordon a Szerencsejáték Zrt. bevétele: napi átlag 1,3 milliárd forint nyereményt folyósítottak
Hétszázmilliárd forintot meghaladó árbevételi csúcsot hozott az elmúlt év a Szerencsejáték Zrt.-nek. A rekordárbevételből több mint 480 milliárd forintot fizetett vissza játékosainak 2021-ben, így napi szinten átlagosan 1,3 milliárd forint nyereményt folyósítottak a nyerteseknek.
Húsz százalék feletti növekedéssel, hétszázmilliárd forintot meghaladó árbevételi csúcsot hozott az elmúlt év a Szerencsejáték Zrt.-nek - mondta el Bozóky Alex, a társaság vezérigazgatója a Világgazdaságnak adott interjúban, amely a lap csütörtöki számában jelent meg.
A földi hálózatban és a digitális fejlesztésekben is sebességet váltott a Szerencsejáték Zrt., amely az illegális szolgáltatók elleni fellépéssel is tett azért, hogy mára a sportfogadás adja a bevételek több mint felét. A nemzeti lottótársaság a rekordárbevételből több mint 480 milliárd forintot fizetett vissza játékosainak 2021-ben, így napi szinten átlagosan 1,3 milliárd forint nyereményt folyósítottak a nyerteseknek.
A játékosok mellett a társaság közösségi hozzájárulása is rekordszintet fog elérni, megközelítheti a 130 milliárd forintot. Az elmúlt három évben a társaságban megkezdődött a modern nemzeti vállalattá válás folyamata, amely az összes működési területet érintette - ismertette Bozóky Alex.
A vezérigazgató elmondta, hogy a járványidőszak ellenére is enyhe növekedést értek el 2020-ban, így tavaly ambiciózus üzleti tervet tűztek ki magunk elé. Az előzetes eredmények meghaladják ezeket, minden tekintetben rekordokkal zárhatják az esztendőt. Mintegy 21 százalékos éves növekedéssel, több mint 700 milliárd forint forgalmat ért el tavaly a Szerencsejáték Zrt., amivel a magyarországi nagyvállalatok árbevétel szerinti listáján már a top 10 ajtaján kopogtat.
Közölte: nemzeti vállalatként számukra legalább ilyen jelentőséggel bír, hogy a közösségi kiadásokhoz való hozzájárulás 2021-ben osztalékfizetéssel együtt megközelítheti a 130 milliárd forintot. A vezérigazgató közölte: külön büszke arra, hogy minden stratégiai termékszegmensük a terv felett teljesít, egyenletesen hozzájárulva a növekedéshez.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Elmondta, hogy az elmúlt 15 év második legnagyobb százalékos növekedését produkálták 2021-ben, amihez a járványhelyzet országos kezelése, az újonnan bevezetett termékeik és a játékosélményt javító fejlesztéseik nagymértékben hozzájárultak. A társaság már felkészülten várta a koronavírus-járvány újabb hullámait, és emellett olyan, gyorsan változó környezeti kihívásokra is megfelelő válaszokat adott szakmai közösségük, mint az új nemzetközi játékostrendek és a digitalizáció térnyerése, illetve a verseny élesedése a magyar szerencsejátékpiacon. A digitális csatornák térnyerése ellenére a 7700 árusítópontot és 14 ezer terminálkezelő munkatársat magában foglaló lottózói hálózatuk eladásai szintén közel ötödével bővültek éves szinten.
Szólt arról is, hogy a nemzeti lottótársaság többéves piacelemzési és előkészítési munkát követően novemberben helyi leányvállalatán keresztül megkezdte működését betRing márkanév alatt a szlovákiai kompetitív, többszereplős szerencsejátékpiacon, amely megfelelő alapot adhat egy erőteljesebb, több országot is érintő regionális szerepvállaláshoz.
A szlovák online sportfogadói piacra történő belépés történelmi jelentőségű számukra, középtávú stratégiájuk egyik legfontosabb eleme az, hogy a vállalat egy modern, regionális szintű szereplővé váljon. Az első heteket látva bizakodóak, hogy a kitűzött középtávú célt elérhetik, és megközelíthetik a szlovákiai online bukmékeri sportfogadási piac 10 százalékát.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








