Letarolta a magyar boltokat az infláció: hiába a horror árak, így is veszteségesek a kiskereskedők
Sok vállalkozásnak csökkent a nyeresége, vagy lett veszteséges az elszálló értékesítési árak ellenére is.
Sok vállalkozásnak csökkent a nyeresége, vagy lett veszteséges az elszálló értékesítési árak ellenére is.
Sok szülőnek fejfájást okoz a gyereknap, hiszen a legjobbat szeretné adni gyermekének, de hogy mit válasszon az sok esetben lehet gazdasági kérdés is.
A tavaly bevezetett extraprofitadóba nyúlnak bele jelentősen, ami durván érintheti a nagyvállalatokat.
Vajon sikerült-e a trónkövetelő német boltláncnak felvennie a kesztyűt a vásárlókért folytatott küzdelemben?
A koronavírus járvány alatt számos változás lépett életbe, melyek hatására dinamikus fejlődés alakult ki a bútoráruházak piacán.
Messze infláció alatti pénzügyi eredménynövekedéssel számolnak idén a hazai cégek.
A vendéglátás piacára lépő Osváth Zsolt és Zsozéatya őszintén meséltek arról, hogyan indították be az üzleteiket, és hogyan alakulnak a bevételeik azóta.
Kétszámjegyű árbevétel-bővülést ért el tavaly a Szerencsejáték Zrt. Az is kiderült, milyen játékokat keresnek most nagyon a magyarok.
Negatív hangulatban vágnak neki 2023-nak a cégek, habár az előző negyedévi visszaesés nem folytatódott. A cégek a munkaerő, a gazdaságpolitika és a közterheket látják kedvezőbben.
Kemény helyzetben a maygar cégek: a 20% feletti inflációt képtelenség lesz kigazdálkodni a hazai vállalkozásoknak.
Tovább folyik a versengés a Magyarországon legnagyobb bolthálózattal rendelkező drogérialáncok - a dm, a Müller és a Rossmann - között. Most pedig feltűnt egy új vetélytárs is.
Árbevétele Magyarországon több mint 66 milliárd forintra nőtt, ami 17 százalékos emelkedésnek felel meg.
Van-e valóban mérhető értéke egy jól felépített, ismert és elismert márkának?
Jók a várakozások a hazai kis- és középvállalkozások idei növekedésével kapcsolatban.
Az utaskilométerre eső árbevétel (RPK) 76,2 százalékkal nőtt egy év alatt, elsősorban a nemzetközi forgalom erőteljes fellendülésének köszönhetően.
Már a 9 ezret közelíti a tisztán hazai érdekeltségű, milliárdos árbevételt elérő vállalkozások száma Magyarországon, de nem volt minden szegmens ilyen szerencsés.
Európa egyik vezető divat- és életmód online platformja a második félévben javuló jövedelmezőséget vár, és a növekedéshez való visszatérésre számít.
10 százalék felett bővülhet az idei évben a barkácspiac. A Praktiker ügyvezetője szerint nagyot dobhat az üzleten az szja-visszatérítés.
A magyar standuposok közül Bödőcs Tibor a legkeresettebb, az üzleti beszámolók szerint többet is keres, mint a többiek együttvéve.
Nem ment valami jól Nagy Feró cégének, és a Tankcsapda Kft.-nek sem. Schobert Norbi nem vett ki osztalékot a Zrt.-jéból.