Balázs Péter 2007-től összesen 14 éven keresztül vezette a Szigligeti Színházat.
Gáti Oszkár 2008-ban a Győri Nemzeti Színház évadzáró ülésén döntött úgy, hogy hátat fordít a színészetnek. Azóta volt temető gondnok, vezette saját színházat, elárulta, most miből él.
Kiadta és jelenleg terjeszti Verebes István hátraarc című könyvét. A Jászai Mari-díjas színész, rendező, dramaturg idén tavasszal kereste meg, elküldte készülő könyve kéziratát, mert kíváncsi volt a véleményére. A hatvanévnyi színháztörténeti emlékből született könyv annyira megtetszett Gáti Oszkárnak, hogy kiadta - írja a Femina.
Gáti Oszkár 2008-ban a Győri Nemzeti Színház évadzáró ülésén döntött úgy, hogy hátat fordít a színészetnek. Ezt követően a győri zsidó temető gondnokaként dolgozott, családjával a kőfalakon belül laktak. 2015-ben megnyitotta a Rába-parti városban a Menház Színpad nevű teátrumát, ahova neves színészek közreműködésével kamarai előadásokat szervezett, de az intézményt 2018-ban, a taotörvény módosítása miatt kénytelen volt felszámolni. 12 év után a temetőgondnoki állása is megszűnt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








