A GKI kutatása szerint a magyar lakosság 80 százaléka még nem használja aktívan a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket.
190 ezer forintos minimálbért és 247 ezer forintos szakmunkás bérminimumot javasol a Szakszervezetek Együttműködési Fóruma. A Magyar Szakszervezetek Szövetsége még dolgozik a szám szerinti javaslaton, ami biztos, két számjegyű emelést vár - értesült az InfoRádió.
Legkorábban november-decemberre kész lesz a Magyar Szakszervezetek Szövetségének béremelési javaslata, ezután egyeztethet róla a kormány és az ágazati képviselők. Kordás László, a szervezete elnöke, annyit már most el tudott mondani, hogy jelentős emelést szeretnének elérni, azaz mind a minimálbért, mind a garantált bérminimumot tekintve két számjegyű növelésre tesznek javaslatot.
Ezen felül az InfoRádió beszámolt arról is, hogy a Magyar Köztisztviselők, Közalkalmazottak és Közszolgálati Dolgozók Szakszervezete 190 ezer forintos minimálbért és 247 ezer forintos szakmunkás bérminimumot szeretne 2019. január 1-jétől. Emellett diplomás bérminimumot is bevezetnének a közszférában, ez bruttó 321 ezer forint lenne.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








