Magyarországi kábelszolgáltatók már tájékoztatják ügyfeleiket arról, hogy a Comedy Central Family nevű csatorna kikerül a kínálatukból.
Az egyik legnagyobb hazai divatáru kereső portál friss felmérése szerint a nyári hónapokban elsősorban a szabadság eltöltésének módja és az iskolakezdés határozzák meg a ruházati- és divatcikkekre költött összeget. Ebben az évben a magyarok 44%-a úgy döntött, hogy otthon marad, a válaszadók 34%-a csak azt vásárolja, ami feltétlenül szükséges. A legtöbb szülő 20-50 000 Ft-ot tervez költeni gyermekei iskolai taneszközeire és ruházatára.
A GLAMI online divatáru kereső friss kutatása szerint 2020-ban a magyarok 48%-a tölti a nyári szabadságát belföldi vagy külföldi utazással, 44% döntött úgy, hogy ebben az évben inkább otthon marad, illetve 8% még bizonytalan volt a kérdésben a júliusban készült felmérés időpontjában. A megkérdezettek 4%-a tervezett külföldi nyaralást és további 4% válaszolta, hogy külföldön és belföldön is nyaral.
A kutatás szerint a nyaraláshoz kapcsolódóan idén a válaszadók 40%-a tervezte új divattermékek vásárlását: 34% csak akkor vásárolna valamit, ha feltétlenül szükséges, 27% az alapdarabokból vásárol újat (pl. fürdőruhát, papucsot), és 13% gondolkodik új, összeillő darabok keresésében. A megkérdezettek 8%-a nem tervezett új divatcikket vásárolni az idei nyaralásra.
A kutatás a nyaraláshoz kötődő tervek mellett a szeptemberi munka és iskolakezdéshez kapcsolódó szezonális vásárlási szokásokra is rákérdez. A válaszok alapján 24% a nyár végi árleszállítások idején próbál meg minél több szükséges ruhadarabot beszerezni az őszi időszakra, 12% inkább megvárja az új kollekciókat, a többség számára (54%) azonban kevésbé fontos a szezonalitás, ők elsősorban akkor vásárolnak, ha jó áron találnak egy megfelelő ruhadarabot.
A nyár vége az iskolakezdéshez kapcsolódó ruházati cikkek és taneszközök beszerzésének időszaka is, a kutatás szerint a magyar szülők 89%-a tervez vásárolni gyermekeinek valamit az új tanévre. A megkérdezettek 64%-ának a bevásárlólistáján szerepelnek az iskolai taneszközök és 57% tervez valamilyen sportruházatot vásárolni. Taneszközre és gyermekruházatára a szülők többsége (59%) 20-50 000 forintot tervez költeni, 20%-uk 50-100 000 forintot, 13% kevesebb, mint 50 000 forintot, 7% pedig 100 000 forint feletti összeget szán erre a célra.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A különböző lábbelik fontos kiadási tételt jelentenek a családok számára, a többség tervez a gyerekeknek valamilyen cipőt vásárolni, legyen szó akár utcai cipőről (55%) vagy sportcipőről (54%). A bevásárlólistákon jellemzően szerepel még az új iskolatáska (27%) és az iskolai egyenruha (5%) is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében
- Forgalomkorlátozások lesznek a fővárosban - több okból is
- Orbán Viktor: arra számítok, hogy repedezni fog a háborúpárti gondolkodás
- Napról napra értesülhetünk az időjárási anomáliákról
- Ismét őrizetbe vették Nicola Sturgeon volt skót miniszterelnök férjét