Tavasszal megsokszorozódik a közutakon a traktorok száma, hiszen a vetési munkálatok még tartanak.
Alaposan elszámolta magát, aki azt gondolta, hogy a kötelező biztosítások versenyében nincs már tér további, jelentős árcsökkentésre. Az új szereplőként megjelent Astra Biztosító, az Allianz és az internet ismét felkavarták a piacot. A legújabb kedvezményekből pedig már az is látszik: a novemberi kampányoknak hosszú távon sem lesz vége.
Alaposan felkavarhatja a biztosítók közötti erősorrendet az Astra Biztosító megjelenése: a társaság számos kategóriában elsőként kerül ki az árversenyből a ma közzétett, 2011-re vonatkozó kötelező biztosítási (kgfb) díjak előzetes összehasonlítása alapján. A Netrisk.hu gyorselemzése szerint ugyanakkor az Allianz új e-tarifájával ismét felvette a kesztyűt.
Az árverseny harmadik kulcsszereplője az internet, hiszen a piacvezető biztosító, az Allianz e-tarifája csak az online - így a Netrisk.hu biztosítási portálon keresztül - megkötött szerződésekre érvényes. Aki a hagyományos módon szeretne biztosítást váltani, és a megszokott, negyedéves, csekkes díjfizetést választja, az Allianznál már 49%-kal magasabb díjat lesz kénytelen fizetni a jövő évben.
Az online biztosításközvetítés szerepét erősíti tovább a tarifatáblák szinte áttekinthetetlen mennyisége is. Aki nem internetes kalkulátorral keresi meg a számára kedvező ajánlatot, hanem az újságban közzétett táblázatok alapján szeretne tájékozódni, már több mint 60 oldalnyi adatot bogarászhat végig. Az alapdíjak pedig semmiféle fogódzót nem adnak az összevetéshez, miután a több mint százféle kedvezmény, pótdíj a korábbi éveknél is nagyobb mértékben szabják át az árat, illetve a biztosítók erősorrendjét. A fizetendő díj a tulajdonos lakhelye, kora, bónuszfokozata, gyermeke, az autó típusa, üzemanyagfajtája, és még számtalan egyéb kitétel nyomán az alapdíjnak akár kevesebb, mint harmada is lehet. Az Allianz esetében a számítás éppen fordított, itt ugyanis az alacsony alapdíjra rakódnak rá pótdíjak, melyek a jármű használatának módjától függően elérhetik akár a 149%-ot.
Bombameglepetés! Tovább zuhan a kötelező ára! Biztosítónkénti elemzés
További meglepetés, hogy a most meghirdetett tarifákból úgy tűnik, a tavalyi törvénymódosítás ellenére hosszú távon is fennmaradhat az év végi kampány. Mint ismert, egy múlt évi törvénymódosítás nyomán azoknak a biztosítási évfordulója, akik az év közben vásároltak új autót, már nem január elsején, hanem a vásárlást követő naptári év leteltekor lesz.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Netrisk.hu portálon ugyanakkor ezen autósok is válthatnak már novemberben. A most megkötött kötelezőjük ebben az esetben is a törvényes évfordulóval lép majd életbe. A novemberi átszerződést emellett a biztosítók is ösztönözhetik. Már van egy biztosítótársaság, a Wabard, amely külön kedvezményt ad azon autósoknak, akik biztosítási évfordulója nem január elsejére esik, de már most, novemberben megkötik új szerződésüket. A tarfiák programozása a Netrisknél jelenleg is zajlik, így a tervek szerint november elsején már elérhetők lesznek a 2011-es díjak és megköthetőek az új szerződések portálon keresztül.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója