Még néhány nap maradt a spórolásra, hiszen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) idei kampánya november végéig tart.
A díjverseny mellett egyre élesebb a biztosítók között a szolgáltatási verseny is - mondta Dr. Csermely Tibor, a Groupama Garancia Biztosító nem-életbiztosítási ügyvezető igazgatója. A társaság a magyar piacon egyedülállóan ingyenes többletszolgáltatásokat nyújt a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfeleinek.
A szakértő hozzátett, hogy a biztosító várakozásai szerint 2010 végén a tavalyihoz hasonlóan mintegy másfél millióan fogják a meglévő biztosításukat lecserélni. Ez azt jelenti, hogy a kampány a beszűkült kgfb piacon is legalább olyan erős lesz, mint tavaly.

A kötelező gépjármű-felelősség biztosítást váltók számát befolyásolhatja majd a Felügyelet ajánlása is, amely elvárásokat tett az ugyanannál a biztosítónál már meglévő, illetve az új ügyfelek díjára vonatkozóan, emiatt esetlegesen kevesebb lehet a visszakötések száma.
Nem kötelező annyit fizetni, nyugat-európai megoldások a Groupamától
A Groupama-Garancia a saját adatai alapján úgy látja, hogy a köbcentiről kilowatt-alapú tarifálásra váltás nem hoz akkora változást a gépjármű tulajdonosok számára az egyes gépjárművek biztosítási díjainál, mint azt néhány piaci szereplő most prognosztizálja. A társaság szerint a gépjárművek nagy részénél a teljesítmény és a hengerűrtartalom szoros korrelációt mutat, vagyis a kW alapján ugyanabba a kockázati csoportba kerül a gépjármű, mint korábban a lökettárfogat alapján.
Indul az ingyenes garantált asszisztencia szolgáltatás
A jelenlegi piaci környezetben a biztosítótársaságok üzleti döntése, hogy alacsony díjazással próbálnak ügyfelelet szerezni, vagy a díjak helyett az egyéb, kiegészítő szolgáltatásokra fókuszálnak.
Annak ellenére, hogy ma még a kötelező kötéseknél szinte kizárólag a díj számít elsődleges szempontnak és nem jellemzőek a
díjszabásba beépített szolgáltatások, a társaság azon kevés piaci szereplő közé tartozik, amely jelenleg is nyújt díjmentesen többletszolgáltatásokat (telefonos asszisztencia, a gépjárművet vezető személyre vonatkozóan közlekedési balesetbiztosítási szolgáltatás) szerződőinek, s ennek a Groupama Csoportnál nemzetközi szinten is nagy hagyománya van.
A biztosító most még tovább lép a többletszolgáltatások nyújtása terén: 2011-től a hazánkban egyedülálló Garantált Asszisztencia Szolgáltatást nyújtja ingyenesen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfeleinek, amelynek minden szolgáltatáseleme természetesen a szerződő saját gépkocsijával történt eseményekre szól.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ennek keretében a biztosító garantált szolgáltatásként Közúti segélyszolgálatot nyújt, azaz biztosítja a kgfb-vel rendelkező ügyfelének, hogy amennyiben saját gépjárműve mozgásképtelenné válik, a helyszínre 60 percen belül szerelőt küld, aki megkísérli a meghibásodás elhárítását. Belföldi esemény esetén a társaság a Garantált Asszisztencia szolgáltatása keretében vállalja, hogy a segítségkérő hívástól számított 1 órán belül garantáltan helyszínre érkezik.
Ha túllépné az egy órát, kötelező gépjármű-felelősségbiztosítása 3 havi díját a társaság átvállalja.

A szolgáltatás nem csak közúti balesetek esetén vehető igénybe, hanem akkor is, ha valaki pl. hirtelen jött műszaki meghibásodás miatt jut bajba. Ha sikertelen a helyszíni beavatkozás, a biztosítótársaság autómentővel ingyenesen elszállíttatja a menetképtelen járművet egy előre megadott szervizbe, ahol az autó tárolását is vállalják.
A szolgáltatás a nemzetközi háttér miatt gyakorlatilag egész Európa területén elérhető a nap 24 órájában, évente maximum egy helyszíni javítással vagy szállítással. Ugyanakkor az egy órás garantált kiérkezést csak Magyarország területén vállalja a biztosító.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








