Sikeresen zárta a tavalyi évet az UNION biztosító. A társaság teljes díjbevétele közel 40 százalékkal, 24,3 milliárd forintra bővült. A piaci tendenciáknak megfelelően az élet ág volt a növekedés motorja. 59 százalékkal, 13,9 milliárd bővült a díjbevétel egy év alatt ebben a szegmensben. A nem-élet ág is bőven piac felett teljesített a 19 százalékos növekedésével, ez 10,4 milliárd díjbevételt jelent. A társaság adózás előtti eredménye 657 millió forintot tette ki, ez 64 százalékkal több, a 2006. évinél.
Zsoldos Miklós, az UNION elnök-vezérigazgatója 2008-ban a teljes piac növekedési dinamikájának lassulására számít, de kijelentett, hogy a hazai alulbiztosítottsági szintek és a növekvő öngondoskodási hajlandóság, még hosszú ideig stabil növekedést biztosít mind az UNION, mind pedig a piac többi szereplője számára. Véleménye szerint, az elmúlt években tapasztalt piaci koncentráció csökkenése tovább fog fokozódni 2008-ban.
Az UNION biztosító idei éve a partnerkapcsolatok kiterjesztéséről és a fokozott költséghatékonyságról fog szólni. A Bridge Hungary hálózattal közösen egy egészségbiztosítási termék fejlesztésébe és értékesítésébe kezdenek. Valamint a banki szálakat is szorosabbra fűzik.
Zsoldos Miklós szerint az idei évben is tovább emelkednek majd a szerzési költségek, amelyek hátterében nem csak a szerződésszámok emelkedése áll majd, hanem egy megváltozott kifizetési struktúra is. Az elnök szerint kiemelten kell kezelni az ügyfelek megtartását és ennek nemcsak a megtartási jutalékok emelkedésében kell megmutatkozni, hanem a szerzési jutalékok jóváírásának ütemezésében is. Ez gyakorlatban azt jelenti, hogy az új szerződéshez kapcsolódó jutalékokat időben elnyújtva (több évre) adják oda az értékesítő partnernek, meggátolva ezáltal az állomány "elköltöztetését". A jutalékok emelkedése párosul majd - a fokozódó árversenynek köszönhetően - egy díjcsökkenéssel. Ezek együttes hatása pedig a profitabilitás csökkenéséhez vezet.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








