Sikeresen zárta a tavalyi évet az UNION biztosító. A társaság teljes díjbevétele közel 40 százalékkal, 24,3 milliárd forintra bővült. A piaci tendenciáknak megfelelően az élet ág volt a növekedés motorja. 59 százalékkal, 13,9 milliárd bővült a díjbevétel egy év alatt ebben a szegmensben. A nem-élet ág is bőven piac felett teljesített a 19 százalékos növekedésével, ez 10,4 milliárd díjbevételt jelent. A társaság adózás előtti eredménye 657 millió forintot tette ki, ez 64 százalékkal több, a 2006. évinél.
Zsoldos Miklós, az UNION elnök-vezérigazgatója 2008-ban a teljes piac növekedési dinamikájának lassulására számít, de kijelentett, hogy a hazai alulbiztosítottsági szintek és a növekvő öngondoskodási hajlandóság, még hosszú ideig stabil növekedést biztosít mind az UNION, mind pedig a piac többi szereplője számára. Véleménye szerint, az elmúlt években tapasztalt piaci koncentráció csökkenése tovább fog fokozódni 2008-ban.
Az UNION biztosító idei éve a partnerkapcsolatok kiterjesztéséről és a fokozott költséghatékonyságról fog szólni. A Bridge Hungary hálózattal közösen egy egészségbiztosítási termék fejlesztésébe és értékesítésébe kezdenek. Valamint a banki szálakat is szorosabbra fűzik.
Zsoldos Miklós szerint az idei évben is tovább emelkednek majd a szerzési költségek, amelyek hátterében nem csak a szerződésszámok emelkedése áll majd, hanem egy megváltozott kifizetési struktúra is. Az elnök szerint kiemelten kell kezelni az ügyfelek megtartását és ennek nemcsak a megtartási jutalékok emelkedésében kell megmutatkozni, hanem a szerzési jutalékok jóváírásának ütemezésében is. Ez gyakorlatban azt jelenti, hogy az új szerződéshez kapcsolódó jutalékokat időben elnyújtva (több évre) adják oda az értékesítő partnernek, meggátolva ezáltal az állomány "elköltöztetését". A jutalékok emelkedése párosul majd - a fokozódó árversenynek köszönhetően - egy díjcsökkenéssel. Ezek együttes hatása pedig a profitabilitás csökkenéséhez vezet.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bejött a papírforma a reformátusoknál
- "Egyelőre nehéz értelmezni" - mondja Török Gábor egy meglepő közvélemény-kutatásról
- Megérheti várni a tankolással péntekig
- Elutasította a Kúria Karsai Dániel egyik népszavazási kérdését
- Katonai kitüntetésivel is próbál védekezni a bíróság elé állított orosz politikus
- Csiki Varga Tamás: a hidegháborús elrettentést idézné a nukleáris fegyverek telepítése Lengyelországba