A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
Friss adatok alapján januárban nem okozott nagy meglepetést a hirdetési ranglista győztese: Budapest és Pest vármegye toronymagasan első, Bács-Kiskun és Győr-Moson-Sopron fért még fel a dobogóra a vármegyék versenyében. A magyar piac egészét hirdetésszámban és megtekintésben lefedő Használtautó.hu szakértője megnézte, hogyan alakultak a hirdetésszámok, megkeresések száma és a legkeresettebb modellek vármegyékre bontva.
„Természetesen a legtöbb hirdetés Budapesten és Pest vármegyében jelent meg. Érdekes tendencia, hogy míg korábban Fejér vármegye előrébb járt, mostanra Győr-Moson-Sopronban több hirdetést adtak fel az előző év januárjához képest. A keresések száma is növekedett, Budapesten például csaknem 6%-kal. A vármegyénkénti bontás alapján a legnépszerűbb használt autók terén nincs meglepetés: a Volkswagen Golf továbbra is vezeti a mezőnyt, mögötte az Opel Astra és a Suzuki Swift következik” – emelte ki Koralewsky Márk, a Használtautó.hu üzletágvezetője.
További érdekesség, ha a hirdetők száma után a keresési adatokat is megnézzük, hogy általános volt a növekedés majdnem minden vármegyében, egyedül Komárom-Esztergomban volt 3%-os csökkenés. A legnagyobb - 11%-os – növekedés Veszprém vármegyében volt. Győr-Moson-Sopronban 9%, Budapesten 6%, a többi vizsgált vármegyében pedig 1% és 3% közötti volt a megkeresések számának emelkedése.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








