Ukrajna lemondott a NATO-csatlakozási törekvéseiről, és helyette nyugati biztonsági garanciákat fogadna el a háború lezárása érdekében.
A világ legnagyobb elektromos autógyártója, a kínai BYD Co. bejelentette, hogy több csúcskategóriás luxusautó-modellel jelentkezik az idén, és részvényvisszavásárlási tervet dolgoz ki.
A hongkongi tőzsdének írt közleményében a cég úgy fogalmaz, hogy "egy ésszerű és megvalósítható" tervet is kidolgoz további részvények visszavásárlására.
A cég közleményében emlékeztetett arra, hogy tavaly decemberben Vang Csuan-fut (Wang Chuanfu), a BYD elnöke 200 millió jüan (27,8 millió dollár) összegért A osztályú részvény visszavásárlását javasolta a befektetői bizalom erősítése érdekében.
A BYD-közlemény szerint a cég több luxusautó-modellt kíván bemutatni az idén és a későbbiekben, amivel az a célja, hogy vezető pozíciót foglaljon el ebben a szegmensben.
Három külföldi üzeme lesz Thaiföldön, Brazíliában és Magyarországon, amivel globális jelenlétét bővíti. A BYD Sencsenben jegyzett részvényei 1,3 százalék pluszban zártak hétfőn, miután a holdújévi ünnepek miatti egy hét szünet után újraindult a tőzsdei kereskedés, míg a hongkongi tőzsdén jegyzett részvényeinek árfolyama 1,9 százalékkal esett a hét első kereskedési napján.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








