A szokatlanul viharos Tisza és az erős sodrás is nehezítette a mentést, amelyben több tucat önkéntes szakember vett részt.
Óriási fordulat a szegedi BYD-gyár ügyében: visszakozik a vállalat, nem épül ilyen üzem Magyarországon
A kezdeti híresztelésekkel ellentétben kiderült, hogy mégsem Magyarországon gyártják, hanem Kínából hozzák majd be a BYD szegedi üzemébe az akkumulátorokat.
Mint a Népszava írja, az akkurészegységeket Szegeden illesztik majd össze, és rakják be az autókba, tehát vegyipari tevékenység az alföldi megyeszékhelyen már nem fog történni.
A döntés hátterében az áll, hogy a gyártáshoz felhasznált grafitot mindenképpen ide kellene hozni Kínából, melynek eredményeképpen alig van költségkülönbség aközött, hogy, az alapanyagot vagy a részegységet szállítják hazánkba. Ráadásul így több millió euróból sem kell felépíteni egy új gyárat, tudta meg a Népszava.
A korábbi találgatások szerint nem csak autógyárat épített volna a BYD Szegeden, hanem egy akkumulátorgyárat is. Többek között Békéscsaba, Kistelek, Orosháza, sőt Hódmezővásárhely neve is felmerült, mint lehetséges helyszín.
Őrült terepjárót készül piacra dobni a Mercedes: a magyar elit kedvence lehet az új csúcs G-osztály?
A Mercedes-Benz bemutatta az első képeket az új G-osztály Cabrioletről, amely közel tíz év után hozza vissza a legendás terepjáró nyitott változatát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








