A kormány és a szakmai szervezetek egyetértenek abban, hogy túltelített a hazai taxispiac, különösen a fővárosban.
Jelentősen átszabná a hazai elektromos autós támogatást az MNB legújabb javaslata. A jegybank szerint alanyi jogon kellene járnia az állami támogatásnak, nem pályázati úton.
A hazai elektromobilitás fejlesztésével is foglalkozik az MNB Fenntartható egyensúly és felzárkózás című javaslatcsomagja. A villanyautosok.hu szakportál által szemlézett anyag szerint a magyar állam mindeddig 15 milliárd forinttal támogatta az elektromos személygépkocsik vásárlását, azonban a villanyautók aránya elmarad az Európai Unió északi és nyugati országaitól egyaránt.
Az arány javítása érdekében a jegybank azt javasolja, hogy
a támogatás ne pályázati, hanem alanyi jogon járjon új e-gépjármű vásárlása esetén, illetve nőjön a támogatás intenzitása.
Az MNB emellett a hzai töltőhálózat jelentős bővítését, a vidéki, gyéren ellátott térségek fejlesztését javasolja.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








