A Pénzcentrum 2025-ös autótesztjei a belépőszintű kisautóktól az elektromos és hibrid SUV-okig átfogó képet adtak arról, mit tudnak valójában az új modellek a mindennapokban.
Az elmúlt évben sosem látott mértékben drágultak itthon a használt autók, de jelentős áremelkedés figyelhető meg az új személygépkocsik hazai piacán is. A családi egyterűek átlagára 10 százaléknál is nagyobb mértékben emelkedett, a középkategóriások félmillió feletti drágulást produkáltak, míg a 40-50 millió forintos sávban kínált luxus-SUV-ok ára az 1 százalékos növekedést sem érte el.
Tizenkilenc különféle méretkategória új személyautóinak átlagos forintárait közli legfrissebb cikkében a Vezess. Az autós szaklap a JATO adatsorai alapján megállapította, hogy a legkisebb új kocsik átlagára immár 5 millió forint felett kezdődik, míg a divatos szabadidő-autók közül a legolcsóbbaké közelít a 9 millióhoz. A középkategóriás szedánokat és kombikat pedig 12-14 millió között kínálják a kereskedések.
Azt is megtudhatjuk, hogy az árak méretkategóriánként hány százalékot emelkedtek egy év alatt. Óriásiak a különbségek, a családi egyterűek átlagára például 10 százaléknál is nagyobb mértékben drágult, a középkategóriások félmillió feletti emelkedést szenvedtek el, míg a 40-50 millió forintos sávban kínált óriási luxus-SUV-ok ára szinte nem változott, a növekedés az egy százalékot sem érte el.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








