A Kansas City Chiefs lemaradása a rájátszásból a 14. NFL-forduló legmegdöbbentőbb eseménye volt
Donald Trump megválasztott amerikai elnök tanácsadói olyan vámtervezeteket vizsgálnak, amelyek minden országra érvényesek lennének, de csak a kritikus importra vonatkoznának - írja a Portfolio a Washington Post nyomán. A kiszivárgó értesülésre a részvénypiacok ugrással reagáltak, a dollár hanyatlani kezdett és emiatt a forint is nagyot erősödött.
A lap három megbízható informátorra hivatkozva úgy tudja: a jelenlegi megbeszélések középpontjában az áll, hogy csak bizonyos, a nemzet- vagy gazdaságbiztonság szempontjából kritikusnak ítélt ágazatokra vetnének ki vámokat.
Mindez jókora visszakozást jelentene attól, hogy minden termékre általánosan magas vámokat vetne ki a Trump-adminisztráció, és éppen ezzel magyarázhatók a markáns pozitív piaci reakciók is.
Az európai részvényindexek, illetve az amerikai határidős indexek ugranak, a dollár hanyatlik az euróval szemben, és mindezek nyomán a forint is jókora erősödést produkált, főleg a dollárral szemben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








