Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Alapigazság, hogy a jó bornak nem kell cégér, na meg manapság az is, hogy egy jó borért vagy pezsgőért sem kell csillagászati árakat kiperkálni. Sőt, igen prémium darabokat lehet találni szinte bármelyik hipermarket vagy diszkont sorai között bóklászva is. Persze azt nem árt tudni, hogy mit keressen az ember. Mutatjuk a Tesco, Aldi, Auchan kihagyhatatlannak tűni tavaszi ajánlatait. Lesz itt vörös is és fehér is, na meg egy pezsgő is.
Az ma már szinte alapigazságnak számít, hogy az igazán kiváló borokért egyáltalán nem kell vagyonokat kiperkálni, sőt sokszor elég, ha az ember csak nyitott szemmel indul vásárolni. Mindehhez ráadásul nem is kell szakkereskedésbe látogatni, elég ha csak a legnagyobb üzletláncok borpolcai között kutakodik alaposan az ember.
A választék persze itt is óriási, ezért a vállalkozásunk sikere azon áll vagy bukik, hogy tudjuk-e, pontosan mit kell keresnünk. A Pénzcentrum pedig pontosan ebben nyújt segítséget, ugyanis úgy látszik ez a tavasz is bővelkedik "best buy", azaz ár-érték alapján kihagyhatatlan ajánlatokban, igen, még a legnagyobb hipermarketekben és diszkontokban is.
Semmiképp se hagyd a polcon
- írta tavaszi borajánlójában a Tesco Finest Torrontes 2017-es boráról a Művelt Alkoholista, amit a portál Facebook oldalán szúrtunk ki. A bor 1 700 forintba kerül, ráadásul a tesztelője szerint "egy héttel a nyitás után sem sokat veszít minőségéből". Összességében ez 86 pontot ért a 100-as skálán. Best buy.
- indult erősen a következő bor bemutatás a legfrissebb tavaszi összeállításban. Aminek dicsérete a későbbiekben sem hagyott alább, "évről-évre hozza a színvonalat, még sosem okozott csalódást, ezt nagyon kevés hazai tudja" - írta a szakértő a Csányi shiraz 2018 borról. Erről a vörösről egyébként korábban már mi is beszámoltunk, érdekesség ugyanis, hogy az Aldiban és a Tescóban is rá lehet bukkanni, igaz ezekben az üzletekben "Teleki" címke alatt érdemes keresni a terméket. Amit
A "Best buy" plecsni itt is adott volt, a villányi bor pedig a szakértői értékelésen 100-ból 85 pontot szerzett.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- írta a Művelt Alkoholista következő, hiperekben is kapható, tavaszi listáján szereplő boráról, ami a Bodri Kékfrankos 2018, Szekszárdról. A nedű 85-86 pontot kapott a 100-ból, és rövid kutatás után a Tescó és az Auchan webshopjában is rábukkantunk egyaránt 1 699 forintos áron.
- kezdte tavaszi listája végén legerősebb felütésével a Művelt Alkoholista a Tesco Cava Brutról, amit így folytatott:
Hát így, igaz ez esetben nem borról hanem pezsgőről van szó, de úgy tűnik kihagyhatatlan ajánlata ez 2019. tavaszának. "Garantált a felfrissülés és a gasztronómiai jolly joker" mindössze 1 329 forintiért, a webshopos ár alapján.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








