Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Nem kell több ezer forintot kiadnunk, ha stabil minőségű, színvonalas magyar vörösbort szeretnénk az asztalra. Most épp egy Shiraz került a borszakértők látóterébe, amit ezer forint környékén árul az ALDI és a Tesco is.
Friss blogbejegyzésben méltatja a Csányi Pincészet Villányi Shiraz-át a Művelt Alkoholista. Mint a szakértő írja, a meglepően élénk bíbor színű ital illata leginkább a fekete ribizlire, a fekete cseresznyére és a szilvára emlékeztet, igazi fajtajelleges, mindez a jellemző borsossággal fűszerezve. Ízében már inkább a feketeolívához, eukaliptuszhoz hasonlít - teszi hozzá.
Mindezek alapján a blog szakírója a legjobb olcsó magyar vörösborként emlegeti, mely évről évre azonos színvonalon hozza a tőle elvárt minőséget.
- írja a tételről Németi Zoltán, aki felhívja arra is a figyelmet, hogy a diszkontokban, hiperekben Teleki címke alatt érdemes keresni a bort. A Pénzcentrum lecsekkolta, árban tényleg vállalható a tétel:
Fogyasztását 16-18 °C-on ajánlják a szekemberek, karakteres vad- és vörös húsokhoz, illetve erdei gyümölcsös szósszal elkészített steakekhez.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








