Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
A légkondicionáló használatát és a könnyű ruházatot tartják a leghatékonyabb módszernek a nyári forróság ellen a magyar vásárlók – derül ki az egyik fővárosi bevásárlóközpont online felméréséből. Ebben az évszakban hetente legalább egyszer fagyizik a megkérdezettek többsége, míg italválasztás terén a víz mellett és a jeges tea, illetve a limonádé a favorit.
A több mint 1300 megkérdezett válaszadó leginkább légkondicionálóval igyekszik túlélni a nyári forróságot (68%), de a könnyű, nyári ruházat, a fagylalt, a hideg víz és gyümölcsök, valamint a jeges fürdő is elengedhetetlen eszköze a felfrissülésnek - közölte az Etele Plaza.
A nyári italválasztás terén a víz mellett a jeges tea vagy a limonádé lett a favorit, de sokan szavaztak a jegeskávéra és az egyéb üdítőkre is. A válaszadók döntő többsége (70%) szerint az ideális frissítő ital legyen jéghideg és üdítő, de sokan elvárják, hogy friss gyümölcsökkel készüljön (44%) és egészséges összetevőkből álljon (42%).
A fagylaltok között a klasszikus gombócos toronymagasan vezeti a mezőnyt, a résztvevők több mint fele (52%) ezt választja legszívesebben. Második helyen a pálcikás jégkrém (22%), majd a vegán vagy cukormentes alternatíva (10%) és a gépi krémfagylalt következik (8%). Ízek tekintetében a gyümölcsös és a különleges, trendi (pl. pisztácia, sós karamella, matcha) fagyik a legnépszerűbbek, csak ezután következik a csokoládé vagy a vanília. A válaszadók több mint kétharmada legalább hetente egyszer fagyizik a szezonban, de vannak, akik naponta beiktatnak egy hűsítő édességet (5%).
A vásárlók többsége (53%) a 23–24 fokot tartja az ideális beltéri hőmérsékletnek, illetve sokan ennél 1-2 fokkal hidegebbet vagy melegebbet preferálnak (23% és 16%) a nyári időszakban. A hőség elleni legfontosabb tennivalók között az elegendő folyadékbevitel, az árnyékos vagy klimatizált helyiségben tartózkodás, valamint a megfelelő öltözködés és a napvédelem szerepelt. A megkérdezettek majdnem kétharmada (61%) kifejezetten a kellemes, hűvös hőmérséklet miatt látogatja a bevásárlóközpontokat. Hasonló arányban vannak azok, akik mozizással, illetve vásárlással töltik ezt az időt, míg sokan kávézásra, iszogatásra, étkezésre vagy fagyizásra is beülnek egy plázába a legnagyobb melegben
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
– mondta Vámosi Dóra, az Etele Plaza asset menedzsere.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








