Az ATP új hőségriadó-szabályt vezet be 2026-tól: ez 10 perces hűtési szünetet biztosít a három nyert játszmás mérkőzéseken, extrém időjárási körülmények esetén.
A légkondicionáló használatát és a könnyű ruházatot tartják a leghatékonyabb módszernek a nyári forróság ellen a magyar vásárlók – derül ki az egyik fővárosi bevásárlóközpont online felméréséből. Ebben az évszakban hetente legalább egyszer fagyizik a megkérdezettek többsége, míg italválasztás terén a víz mellett és a jeges tea, illetve a limonádé a favorit.
A több mint 1300 megkérdezett válaszadó leginkább légkondicionálóval igyekszik túlélni a nyári forróságot (68%), de a könnyű, nyári ruházat, a fagylalt, a hideg víz és gyümölcsök, valamint a jeges fürdő is elengedhetetlen eszköze a felfrissülésnek - közölte az Etele Plaza.
A nyári italválasztás terén a víz mellett a jeges tea vagy a limonádé lett a favorit, de sokan szavaztak a jegeskávéra és az egyéb üdítőkre is. A válaszadók döntő többsége (70%) szerint az ideális frissítő ital legyen jéghideg és üdítő, de sokan elvárják, hogy friss gyümölcsökkel készüljön (44%) és egészséges összetevőkből álljon (42%).
A fagylaltok között a klasszikus gombócos toronymagasan vezeti a mezőnyt, a résztvevők több mint fele (52%) ezt választja legszívesebben. Második helyen a pálcikás jégkrém (22%), majd a vegán vagy cukormentes alternatíva (10%) és a gépi krémfagylalt következik (8%). Ízek tekintetében a gyümölcsös és a különleges, trendi (pl. pisztácia, sós karamella, matcha) fagyik a legnépszerűbbek, csak ezután következik a csokoládé vagy a vanília. A válaszadók több mint kétharmada legalább hetente egyszer fagyizik a szezonban, de vannak, akik naponta beiktatnak egy hűsítő édességet (5%).
A vásárlók többsége (53%) a 23–24 fokot tartja az ideális beltéri hőmérsékletnek, illetve sokan ennél 1-2 fokkal hidegebbet vagy melegebbet preferálnak (23% és 16%) a nyári időszakban. A hőség elleni legfontosabb tennivalók között az elegendő folyadékbevitel, az árnyékos vagy klimatizált helyiségben tartózkodás, valamint a megfelelő öltözködés és a napvédelem szerepelt. A megkérdezettek majdnem kétharmada (61%) kifejezetten a kellemes, hűvös hőmérséklet miatt látogatja a bevásárlóközpontokat. Hasonló arányban vannak azok, akik mozizással, illetve vásárlással töltik ezt az időt, míg sokan kávézásra, iszogatásra, étkezésre vagy fagyizásra is beülnek egy plázába a legnagyobb melegben
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
– mondta Vámosi Dóra, az Etele Plaza asset menedzsere.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








