A Lidl új rendszert tesztel litván üzleteiben, amely lehetővé teszi az alkoholtartalmú termékek vásárlásánál szükséges életkor-ellenőrzés távoli elvégzését.

A Nike jövő héttől emeli egyes felnőtt-termékeinek árát, miközben hat év után visszatér az Amazonra, hogy visszanyerje piaci részesedését. A cég közlése szerint az árváltozások nem érintik a gyermekcikkeket, és a lépés része a szezonális árazási stratégiájuknak.
A Nike jövő héttől áremelésre készül egyes termékeinél, és hat év után ismét árusítani fog az Amazonon – közölte a cég a Reuters szerint. A sportmárka 2–10 dollárral emeli a felnőtt ruházati és felszerelési termékek árát, míg a 100 és 150 dollár közötti árkategóriájú termékek ára egységesen 5 dollárral nő.
A Nike cipőinek jelentős részét Kínában és Vietnámban gyártja. De a gyermektermékek ára változatlan marad. „Rendszeresen értékeljük üzletmenetünket, és szezonális tervezés részeként módosítjuk árainkat” – közölte a Nike. A 150 dollár feletti cipők ára legfeljebb 10 dollárral nő, míg a 100 dollár alatti termékeknél nem lesz áremelés. A népszerű, 155 dolláros Air Force 1 cipőket nem érinti az áremelés.
A német Puma már korábban jelezte, hogy csökkentette kínai szállításait az USA-ba, és az esetleges vámok miatt áremelésre készülhet. A Nike eközben visszatér az Amazonra, hogy visszanyerje piaci részesedését a divatosabb új márkákkal szemben, a vezérigazgató Elliott Hill irányítása alatt zajló megújulási törekvések részeként.
Jelenleg a Nike termékeit az Amazonon független kereskedők árulják, a cég azonban 2019-ben kivonult a platformról, hogy saját webshopjára és üzleteire koncentráljon. Mostani visszatérése az amerikai piacra az online piacterekbe történő beruházásai része, amelyek fizikai kiskereskedelmi bővítésekkel is együtt járnak, például a Printemps áruházlánccal. Észak-Amerika 2024-ben a Nike legnagyobb piacának számított árbevétel alapján. Az Information értesülése szerint az Amazon értesítette egyes viszonteladóit, hogy július 19-től kitiltja őket bizonyos Nike-termékek árusításából, mivel közvetlenül együttműködik a céggel. „Az érintett viszonteladóknak hosszabbított időt biztosítunk a meglévő készleteik kiárusítására” – közölte az Amazon szóvivője.

Itt a 2025-ös nagy fűnyíróteszt: ezek a legjobb akkus gépek most a piacon, meglepő nevek a toplistán
Az akkumulátoros fűnyírókra egyre gyakrabban esik a vásárlók választása. Nem túl nagy kertekhez ideális megoldás, ha csendesebb, könnyen manőverezhető típust keresünk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


