Meglepő eredményt hozott egy friss karácsonyi vakteszt a TikTokon. Az olcsó bejglik verték a drága pékségest.
A Nike jövő héttől emeli egyes felnőtt-termékeinek árát, miközben hat év után visszatér az Amazonra, hogy visszanyerje piaci részesedését. A cég közlése szerint az árváltozások nem érintik a gyermekcikkeket, és a lépés része a szezonális árazási stratégiájuknak.
A Nike jövő héttől áremelésre készül egyes termékeinél, és hat év után ismét árusítani fog az Amazonon – közölte a cég a Reuters szerint. A sportmárka 2–10 dollárral emeli a felnőtt ruházati és felszerelési termékek árát, míg a 100 és 150 dollár közötti árkategóriájú termékek ára egységesen 5 dollárral nő.
A Nike cipőinek jelentős részét Kínában és Vietnámban gyártja. De a gyermektermékek ára változatlan marad. „Rendszeresen értékeljük üzletmenetünket, és szezonális tervezés részeként módosítjuk árainkat” – közölte a Nike. A 150 dollár feletti cipők ára legfeljebb 10 dollárral nő, míg a 100 dollár alatti termékeknél nem lesz áremelés. A népszerű, 155 dolláros Air Force 1 cipőket nem érinti az áremelés.
A német Puma már korábban jelezte, hogy csökkentette kínai szállításait az USA-ba, és az esetleges vámok miatt áremelésre készülhet. A Nike eközben visszatér az Amazonra, hogy visszanyerje piaci részesedését a divatosabb új márkákkal szemben, a vezérigazgató Elliott Hill irányítása alatt zajló megújulási törekvések részeként.
Jelenleg a Nike termékeit az Amazonon független kereskedők árulják, a cég azonban 2019-ben kivonult a platformról, hogy saját webshopjára és üzleteire koncentráljon. Mostani visszatérése az amerikai piacra az online piacterekbe történő beruházásai része, amelyek fizikai kiskereskedelmi bővítésekkel is együtt járnak, például a Printemps áruházlánccal. Észak-Amerika 2024-ben a Nike legnagyobb piacának számított árbevétel alapján. Az Information értesülése szerint az Amazon értesítette egyes viszonteladóit, hogy július 19-től kitiltja őket bizonyos Nike-termékek árusításából, mivel közvetlenül együttműködik a céggel. „Az érintett viszonteladóknak hosszabbított időt biztosítunk a meglévő készleteik kiárusítására” – közölte az Amazon szóvivője.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








