Az Epic Games Store ismét nagy dobással jelentkezett: a normál esetben közel 21 ezer forintba kerülő Hogwarts Legacy most teljesen ingyen beszerezhető.
Árstopra sincs szükség, brutál árcsökkentést jelentett be a Lidl: itt az olcsósított termékek listája
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az egyik legkeresettebb árucsoport, a tejek és tejtermékek árát csökkenti. A vállalat legújabb lépésének köszönhetően minden tej olcsóbb lesz, a csökkenés mértéke pedig akár a 10%-ot is elérheti. Az érintett vajak ára átlagosan 5-6%-kal mérséklődik, míg a fogyasztók által legkedveltebb kiszerelésű trappista sajtok esetében akár 200 forintot is megspórolhatnak a vásárlók - közölte az áruházlánc
"A Lidl Magyarország árképzési politikája során mindig arra törekszik, hogy a magyar vásárlók számára a lehető legjobb árakat kínálja, és maximálisan a családok mellett álljon. Ennek részeként az év során folyamatosan kedvező árakkal és számos akcióval, kuponokkal, tartós árcsökkentésekkel várja a vásárlókat a piacvezető áruházlánc. A vállalat januárban elsőként jelentette be, hogy csökkenti a tojás árát, most pedig a tejek és tejtermékek árát mérsékli." - írják a közleményben.
A magyarok kifejezetten sok tejet, tejterméket fogyasztanak, sőt, egyre többet: a KSH adatai szerint 2023-ban az egy főre jutó éves tejfogyasztás 204 liter tej volt, miközben a 2010-es évek elején ez még csupán 170 liter körül mozgott. A tejek és tejtermékek árának csökkentése tehát napi szintű segítséget jelenthet a vásárlóknak.
A tejek esetében mindegyik termék árát legalább 10 forinttal csökkenti a diszkontlánc, de a 2,8%-os ESL Pilos PET palackos tej 50 forinttal lesz olcsóbb, ami 10%-os árcsökkenést jelent. Emellett a fogyasztók által legkedveltebb kiszerelésű trappista sajtok árát is csökkenti a diszkontlánc, így például a 700 grammos Pilos felezett trappista sajt 200 forinttal lesz olcsóbb. Az érintett vajak pedig átlagosan 5-6%-kal kerülnek kevesebbe, de a vásárlók által közkedvelt Pilos 250 grammos sós vaj ára 12%-kal mérséklődik.
„Folyamatosan monitorozzuk, hogy mely termékeknél tudunk árcsökkentést végrehajtani, és mindent megtenni azért, hogy a legjobb ár-érték arányt és kiváló minőséget biztosíthassuk vásárlóink számára. Most a tejek és tejtermékeken belül négy termékkategóriára – tej, sajt, tejföl és a vaj – vonatkozik az újabb árcsökkentés, ami összesen 30 terméket érint.” – hangsúlyozta ki Kovács Tibor, a vállalat élelmiszer beszerzésért felelős ügyvezetője.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








