A fogyasztóvédelmi hatóság legfrissebb adatai szerint decemberben ismét csökkent számos termék kiszerelése a magyarországi üzletekben.
A Lidl, a német diszkontlánc jelentős béremelést jelentett be az Egyesült Királyságban dolgozó 28 000 órabéres alkalmazottja számára. Az új bérek 2025 márciusától lépnek életbe, és nemcsak a kormány által meghatározott nemzeti megélhetési bért, de a Living Wage Foundation által ajánlott valódi megélhetési bért is meghaladják majd- írja a Retail Gazette.
A vállalat országos szinten 12,40 fontról (kb. 6 014 forintról) 12,75 fontra (kb. 6 183 forinta) emeli a kezdő órabért, ami a szolgálati idővel 13,65 fontra (kb. 6 620,25 forint) nőhet. Londonban még magasabb lesz a bérezés: az újonnan belépők 14,00 fontot (6 790 forint) kereshetnek óránként, ami idővel 14,35 fontra (kb. 6 959 forint) emelkedhet.
Ez a béremelés része a Lidl GB átfogó bérbefektetési stratégiájának. Az elmúlt 12 hónapban a vállalat több mint 54 millió fontot fordított béremelésre, a legtöbb bejelentett intézkedés pedig további 15 millió fontos befektetést jelent. Stephanie Rogers, a Lidl GB személyzeti vezetője a béremelés kapcsán kiemelte:
Ez a béremelés csak egy része annak az elkötelezettségünknek, hogy olyan munkahelyet teremtsünk, ahol mindenki megbecsültnek érzi magát.
A vezető hangsúlyozta, hogy a Lidl sikere nagyrészt a keményen dolgozó alkalmazottaknak köszönhető, akik kulcsszerepet játszanak abban, hogy a vállalat minőségi és megfizethető termékeket kínálhasson a vásárlóknak országszerte.
Büszkék vagyunk arra, hogy az ágazatban vezető béreket kínálunk, miközben a lehetőségek és a befogadás kultúráját ápoljuk, amely segíti a csapataink boldogulását
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- tette hozzá Rogers. A béremelés bejelentése mellett a Lidl további terjeszkedési terveiről is beszámolt. A vállalat ebben a hónapban kilenc új üzletet nyit az Egyesült Királyságban, köztük Canning Townban, Prestonban, Walsallban és Wombourne-ban. Emellett több meglévő üzletét is korszerűsíti, bővíti.
Az új és felújított üzletek nagyobb eladótérrel és modern berendezésekkel várják majd a vásárlókat, szélesebb termékválasztékot kínálva. Ezek a lépések tovább erősíthetik a Lidl pozícióját az Egyesült Királyság leggyorsabban növekvő szupermarketláncaként.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








