Nyilvánosságra hozta az amerikai igazságügyi minisztérium a Jeffrey Epsteinnel kapcsolatos dokumentumok első részét.
Most érkezett, gigabírságot kapott a Tesco: döntött a bíróság, ennyit a Clubcard-programról?
A brit fellebbviteli bíróság megerősítette, hogy a Tesco megsértette a Lidl védjegyét a Clubcard hűségprogram népszerűsítésére használt kék-sárga logóval, ami miatt a vállalatnak közel 8 millió fontos (3,7 milliárd forintos) márkacserével és további lehetséges kártérítési költségekkel kell számolnia - jelentette a The Guardian.
A Tesco, az Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketlánca bejelentette, hogy felhagy a Clubcard hűségprogram népszerűsítésére használt kék-sárga logó használatával. Ezután döntöttek, miután a fellebbviteli bíróság megerősítette azt az ítéletet, amely szerint a logó használata védjegysértést jelentett a Lidl diszkontlánc hátrányára. A márkaváltás költségei elérhetik a 7,8 millió fontot, és ez még nem tartalmazza az esetleges kártérítési igényeket, amelyeket a Lidl érvényesíthet.
A jogi vita akkor kezdődött, amikor a Tesco egy sárga kör alakú mintát kezdett használni kék háttérrel a Clubcard ajánlatok népszerűsítésére. A Lidl szerint ez túlságosan hasonlított a saját logójukra, ami szintén egy sárga kör piros kerettel és kék háttérrel. A legfelsőbb bíróság korábban úgy ítélte meg, hogy ezzel a Tesco megsértette a Lidl védjegyét és megtévesztette a vásárlókat.
A fellebbviteli bíróság kedden tette közzé ítéletét, amelyben elutasította a Tesco fellebbezését. Az ítélet szerint nem történt szerzői jogsértés, de megerősítette a védjegybitorlás és átruházás miatti vádakat. A Tesco elfogadta az ítéletet és jelezte, hogy hamarosan frissíteni fogja logóját. A Tesco csalódottságát fejezte ki az ítélet miatt, de hangsúlyozta, hogy ez nem befolyásolja a Clubcard programot. A Lidl pedig üdvözölte az ítéletet és elvárja, hogy a Tesco tiszteletben tartsa azt.
Lord Justice Lewison bíró "nem titkolt vonakodással" támogatta az eredeti megállapítást és "meglepőnek" nevezte annak egyes elemeit. A John Coldham ügyvédi iroda szerint ez az eredmény előnyös lesz a Lidl-nek, és hangsúlyozta, hogy bár a fellebbviteli bíróság nem értett egyet minden korábbi megállapítással, ezeket nem tudták megváltoztatni a fellebbezés során.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








