A Nemzetgazdasági Minisztérium élelmiszerárak alakulását szorosan figyelemmel kíséri a magyar családok védelme érdekében.
Vakteszten győzött a Lidl sajátmárkás pezsgője: inkább ezt vedd fillérekért, mint a Moët & Chandon-t
Több mint 2500 fős vakteszt hozott meglepő eredményt: a Lidl diszkontlánc sajátmárkás pezsgője, a Montaudon Champagne Brut legyőzte a legendás Moët & Chandon Imperial Brut-ot - írják a brit hírportálok. A sajátmárkás termékek Magyarországon is nagy népszerűségnek örvendenek, hiszen ár-érték arányban a legtöbb esetben verik a gyártói márkákat.
Egy a közelmúltban, az Egyesült Királyságban végzett vakteszt eredménye szerint a Lidl Montaudon Champagne Brut legyőzte a híres Moët & Chandon Imperial Brut-ot. A diszkontlánc Montaudon Champagne Brutját, amelynek ára mindössze 14,99 font (ez kb. 6600 forint) a szigetországban, tízből hat résztvevő jobban kedvelte, mint a luxus Moët & Chandon Imperial Brutot, amely jellemzően több mint 43 fontért árulják a brit kiskereskedők (itthon jellemzően 18-20 ezer forintért kapható a híres francia pezsgő).
Mint arról a Lidl ezzel kapcsolatos közleményében beszámolt, ez az eredmény része a Lidl azon törekvésének, hogy bebizonyítsa, hogy kedvező árú italai felvehetik a versenyt a csúcskategóriás márkákkal. A diszkontlánc által szervezett teszt a Chateaux Noir elnevezésű országos borkóstoló-sorozat része volt, amelynek célja, hogy megváltoztassa azt a felfogást, miszerint a minőségi alkoholnak drágának kell lennie.
A vaktesztek több mint 2500 résztvevővel zajlottak teljes sötétségben, három brit nagyvárosban, Londonban, Glasgow-ban és Liverpoolban. A résztvevők megdöbbentő többsége, 82%-a a Lidl Montaudon Champagne Brut pezsgőjét részesítette előnyben a Moët & Chandon Imperial Brut pezsgővel szemben. Sőt, tízből hét résztvevő ezt a pezsgőt nevezte meg az este kedvenc italának.
Ezeken a foglalkozásokon a Lidl kínálatát más nagynevű márkákkal, például a Baileys-szel is összevetették. Utóbbi összehasonlításban például a résztvevők 56% szavazott a Lidl Deluxe Irish Cream likőrjére (9,99 £) a majdnem kétszer drágább Baileys helyett. Az összesített eredmények tehát azt mutatták, hogy a fogyasztók megítélése jelentősen eltolódott a megfizethetőbb alternatívák felé. A sajátmárkás termékek térhódításáról ebben a cikkünkben írtunk legutóbb:
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Lakásbiztosítás: milyen kár ellen véded az otthonod?
A kutatásunkban arra keressük a választ, hogy az olvasóink pénzügyileg hogyan készülnek fel az ingatlanukat érintő káreseményre.