Az árréskorlát a zöldségek és gyümölcsök közül többek között a lédig paradicsomra, hagymára, uborkára, szárazbabra, sárgarépára és különböző paprikafajtákra vonatkozik.

Vakteszten győzött a Lidl sajátmárkás pezsgője: inkább ezt vedd fillérekért, mint a Moët & Chandon-t
Több mint 2500 fős vakteszt hozott meglepő eredményt: a Lidl diszkontlánc sajátmárkás pezsgője, a Montaudon Champagne Brut legyőzte a legendás Moët & Chandon Imperial Brut-ot - írják a brit hírportálok. A sajátmárkás termékek Magyarországon is nagy népszerűségnek örvendenek, hiszen ár-érték arányban a legtöbb esetben verik a gyártói márkákat.
Egy a közelmúltban, az Egyesült Királyságban végzett vakteszt eredménye szerint a Lidl Montaudon Champagne Brut legyőzte a híres Moët & Chandon Imperial Brut-ot. A diszkontlánc Montaudon Champagne Brutját, amelynek ára mindössze 14,99 font (ez kb. 6600 forint) a szigetországban, tízből hat résztvevő jobban kedvelte, mint a luxus Moët & Chandon Imperial Brutot, amely jellemzően több mint 43 fontért árulják a brit kiskereskedők (itthon jellemzően 18-20 ezer forintért kapható a híres francia pezsgő).
Mint arról a Lidl ezzel kapcsolatos közleményében beszámolt, ez az eredmény része a Lidl azon törekvésének, hogy bebizonyítsa, hogy kedvező árú italai felvehetik a versenyt a csúcskategóriás márkákkal. A diszkontlánc által szervezett teszt a Chateaux Noir elnevezésű országos borkóstoló-sorozat része volt, amelynek célja, hogy megváltoztassa azt a felfogást, miszerint a minőségi alkoholnak drágának kell lennie.
A vaktesztek több mint 2500 résztvevővel zajlottak teljes sötétségben, három brit nagyvárosban, Londonban, Glasgow-ban és Liverpoolban. A résztvevők megdöbbentő többsége, 82%-a a Lidl Montaudon Champagne Brut pezsgőjét részesítette előnyben a Moët & Chandon Imperial Brut pezsgővel szemben. Sőt, tízből hét résztvevő ezt a pezsgőt nevezte meg az este kedvenc italának.
Ezeken a foglalkozásokon a Lidl kínálatát más nagynevű márkákkal, például a Baileys-szel is összevetették. Utóbbi összehasonlításban például a résztvevők 56% szavazott a Lidl Deluxe Irish Cream likőrjére (9,99 £) a majdnem kétszer drágább Baileys helyett. Az összesített eredmények tehát azt mutatták, hogy a fogyasztók megítélése jelentősen eltolódott a megfizethetőbb alternatívák felé. A sajátmárkás termékek térhódításáról ebben a cikkünkben írtunk legutóbb:

Gigateszten 11 márka 24 fagyasztója: ezek a legjobbak a piacon 2025-ben, nem lehet velük mellényúlni
Egy különálló fagyasztó nemcsak a szezonon kívüli gyümölcsök és zöldségek tárolására jó: igazi ételmentő eszköz,
-
Kupon Kánaánnal indul az október a SPAR-ban (x)
Kapcsold turbóra az őszi bevásárlást a SPAR és INTERSPAR áruházakban! Az új kuponfüzet 2025. szeptember 29. és október 1. között szerezhető be országszerte a promócióban részt vevő áruházakban, miközben a kuponok a MySPAR appban is elérhetőek.
-
Lehet-e egyszerre fenntartható és biztonságos az áramellátás? (x)
Rengeteg a feladat a magyar energiaszektor előtt, de szerencsére megoldási irány is akad bőven – derült ki a villamosipar első számú szakmai rendezvényén.


