Téged is telibe talált a diszkontok csodafegyvere? Nincs mese, egyre többen esnek "áldozatul"
Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
Bár ezek az üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a változtatásokkal több helyet biztosítottak saját márkás termékeiknek.
Az infláció következtében 2022-ben a szaloncukor-kereslet visszaesett, vannak azonban töretlenül nagy kedvencnek számító termékek.
Több mint 2500 fős vakteszt hozott meglepő eredményt. Nem véletlen, hogy a sajátmárkás termékek ennyire nagy népszerűségnek örvendenek Magyarországon.
Meglepő dologra lett figyelmes egy vásárló a Lidl tejtermékeinél. Ezért is nagyon fontos megnézni az élelmiszerek címkéin az apróbetűket is.
A kiskereskedelmi láncok beszámolói szerint megélénkült a kereslet az olcsó sajátmárkás termékek iránt.
A diszkontok uralma Magyarországon is egyértelmű, a két nagy lánc, azaz Aldi és a Lidl (nyomukban pedig a Penny is) egyre inkább uralják az FMCG szektort.
Míg Magyarországon néhány tucatra rúg a sörválaszték az ALDI diszkontokban, addig Németországban közel 300 terméket számlál a szortiment.
Vaktesztelők rangsorolták nemrég az eredeti Baileys-t és a nagyobb diszkontok és szupermarketek kínálatából a sajátmárkás ír krémlikőröket.
Újabb ár összehasonlító videó tűnt fel a TikTok-on, ami most a magyar és a román Lidl árait próbálta meg egymás mellé helyezni.
Tesztelték a Lidl sajátmárkás energiaállomását, ami a belépő-kategóriát képviseli a piacon. Mint kiderült, amennyit kérnek érte, annyit bőven megér.
Az árbevétel reálértéken 7,1%-kal csökkent, elsősorban az alacsonyabb árfekvésű termékekre való váltás miatt.
Litvániából küldött helyzetjelentést a Pénzcentrum olvasója, aki egy Lidl-ből küldött nekünk pár árat. Mi pedig összehasonlítottuk azokat a hazaiakkal.
Nem csak a sonkaimádók járhatnak jól, hanem az alternatív étrendet követők is.
A gluténérzékeny fogyasztók egészségének védelme érdekében a Lidl Magyarország elővigyázatosságból visszahívja a termékeket.
Március 8-án tartott sajtóeseményt a Kifli.hu, beszámoltak friss eredményeikről, de beszéltek arról is, milyen szcenáriókkal készülnek az árstop kivezetésére.
Megfontoltabb vásárlókra, visszafogottabb ünnepi szezonra számítanak az áruházláncok.
Egy kis trükkel simán nyomott áron szerezhető be, még egy kifejezetten drágának számító termék is.
Még soha nem volt olyan gyors az átárazás, vagyis az áremelés a boltokban, mint jelenleg, ez pedig egyre több magyar háztartás életszínvonalát veti vissza.
Nagyon sok olcsóbb, saját márkás terméket veszünk, elindult a "lefele vásárlás"