A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
Új versenytársat kap a Lidl: eladják az országos diszkontláncot, holland-belga multi a vevő
Az Ahold Delhaize holland-belga tulajdonú multinacionális kis- és nagykereskedelmi holdingtársaság 1,37 milliárd dollárért felvásárolja a Profi romániai élelmiszer-kiskereskedő céget, megduplázva ezzel romániai tevékenységét - írja a Reuters.
Az Ahold Delhaize csoport bejelentette, hogy felvásárolja a Profi-t, Románia vezető élelmiszer-kiskereskedőjét. A jelenlegi tulajdonos, a MidEuropa magántőke-befektető 1,3 milliárd eurót (1,37 milliárd dollár) kap a csomagért. Az akvizícióval az Ahold Delhaize jelentősen bővíti romániai tevékenységét.
A Profi az üzletek száma alapján jelenleg a legnagyobb élelmiszer-kiskereskedő Romániában, így az Ahold Delhaize az ország vidéki területeire is kiterjesztheti hatókörét. Jelenleg a vállalat 969 üzletből álló Mega Image szupermarketlánca elsősorban a városi régiókat szolgálja ki.
A tranzakció várhatóan 2024-ben zárul le, és a cégcsoport várakozásai szerint a stratégiai lépés erősíteni fogja az árbevételt, illetve a működési árrést is. Wouter Kolk, az Ahold Delhaize Europe és Indonézia vezérigazgatója bizakodását fejezte ki a közép- és dél-európai piacokban rejlő lehetőségek iránt. Kijelentette, hogy ez a felvásárlás megerősíti pozíciójukat ezekben a régiókban.
Mint ismert, a MidEuropa 2017-ben 533 millió euróért vásárolta meg a Profi-t. Idén júniusban a Profi 1654 üzletet üzemeltetett Romániában, és az elmúlt tizenkét hónapban 2,5 milliárd euró értékű forgalmat bonyolított le. Piaci részesedését tekintve a Profi a Lidl és a Carrefour után a harmadik legnagyobb élelmiszer-kiskereskedő Romániában.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








