A nem megfelelően rögzített fenyőfa nemcsak súlyos balesetveszélyt jelent, hanem komoly bírságot is maga után vonhat.
Mostantól stratégiailag csökkenti egy sor speciális élelmiszer árát az étrendi korlátozásokkal élő vásárlók érdekében a Kifli. A hazai online élelmiszer-kiskereskedő tisztában van a speciális étrendű családok egyre növekvő igényeivel, akik gyakran többszörösen magasabb árat fizetnek a mentes termékekért. Ezért csökkentette az alapvető fontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadott cukormentes termékek árát, hogy összhangban legyenek a hagyományos kínálattal. Ezek az árak legalább az év végéig maximálva lesznek.
„Nem csak élelmiszereket árulunk, hanem küldetésünk, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a kiváló ételeket. Mélyen együttérzünk mindenkivel, aki étrendi korlátozásokkal él. Tudjuk, hogy milyen nehéz számukra olyan termékeket találni, amelyek illeszkednek egyedi étrendjükbe, mivel a szokásos üzletekben kevés a választék, és nem tartjuk igazságosnak, hogy magasabb árat kell fizetniük ezekért, ráadásul időt és energiát nem kímélve tudják csak beszerezni a város különböző pontjairól. Emiatt döntöttünk úgy, hogy kiállunk az étrendi korlátozásokkal élő emberek mellett azzal, hogy velük együttműködve olyan választékot hoztunk létre, amely lefedi az igényeiket, és leszorítottuk a kulcsfontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadott cukormentes termékek árát a hagyományos termékek szintjéhez. Akár egészségügyi állapota, akár saját döntéséből fogyasztja valaki ezeket a termékeket, mi széles választékkal és fair árakkal támogatjuk” – mondta el Gabriel Makki, ügyvezető.
A cég egy teljes bevásárlást lefedő választék árát igazítja ki. Az új árak a szabványos márkás termékek szintjén vannak meghatározva és a cég azt is garantálja, hogy a kiválasztott termékek árát legalább ez év végéig maximálja. A úgy vélik, hogy az árpolitika proaktív változása hozzájárul azon családok gazdasági helyzetének javításához, akiknek speciális étrendet kell követniük.

A bővülő kínálatot a vásárlók alakítják
Azt, hogy a hazai piac legnagyobb forgalmú online élelmiszer-kereskedője lehetünk, a vásárlóinknak köszönhetjük. Most itt az ideje visszaadni a kapott bizalmat, így arra kértem meg a vásárlóinkat, hogy ők javasoljanak termékeket a kínálat bővítéséhez. Online felületeken nevezhették kedvenceiket és rengeteg javaslat érkezett, amiért nagyon hálás vagyok. Innen a Kifli fantasztikus beszerzői csapata már megoldja a feladatot, és büszkék vagyunk a közös eredményre, hiszen a vásárlóink igényeit tisztán tükröző új választék jött létre
– tette hozzá Gabriel Makki.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








