Budapest turisztikai vonzerejét elsősorban a város épített öröksége, kulturális kínálata és gasztronómiája határozza meg, nem pedig a prémium kategóriás üzletek száma.
Tovább dagad a Barilla-botrány: arcpirító áron adják a másutt filléres szószokat Magyarországon
Újabb bizonyíték az olcsó nyugati Barillára: a bazsalikomos genovai pesto szósz és a húsos bolognai paradicsomszósz is kétszer annyiba kerül Magyarországon, mint Olaszországban.
Meglepő fényképet tett közzé az Instagramon az Olaszországban nyaraló Kamocsay Ákos borász: a sztoriban megosztott fotón az látható, hogy a Barilla bazsalikomos genovai pesto szósz terméke 2,98 euróba, míg a márka marha- és sertéshúsos bolognai paradicsomszósza 3,69 euróba kerül Olaszországban. A mai, kifejezetten gyenge, 388 forintos árfolyammal számolva a fenti árak 1 156 és 1 432 forintot jelentenek.

Ezzel szemben a szóban forgó termékeket Magyarországon 2 199 illetve 2 599 forintos árakon vásárolhatjuk meg a borász által megosztott Instasztori alapján: a genovai pesto szósz tehát 47,3 százalékkal, a bolognai paradicsomszósz pedig 44,9 százalékkal olcsóbb Olaszországban, mint itthon.
Nem csak a szószok, a tészták is drágábbak itthon
A múlt héten mi is foglalkoztunk azzal a jelenséggel, hogy a Barilla tésztatermékei akár négyszer drágábbak a magyarországi üzletekben, mint kint Olaszországban. Akkor azt írtuk, hogy az ilyen jelentős árkülönbözetet már igen nehéz megindokolni, ám az egyik elfogadható magyarázat az lehet, hogy Magyarországon teljesen máshogy pozícionálják a márkát, mint Nyugat-Európában, ebből pedig az következik, hogy a hazai forgalmazók jelentősen magasabb árat is elkérhetnek a Barilla termékeiért, mint tőlünk nyugatabbra.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








