Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Már nem nagyon lehet a brutális akciókkal megszédíteni a magyar vásárlókat, a cégek jó része forgalomcsökkentést tapasztal a Fekete Péntek körül.
Magyarországon is hosszú évek óta találkozhatunk már a különböző áruházak "Black Friday"-akcióival, mellyel a karácsonyi vásárlás kezdetét szokták hivatalosan jelezni. A kifejezés Amerikából ered, ott már évtizedek óta a Hálaadás utáni péntek (november vége felé) ez a nap.
A Világgazdaság most arról ír, hogy Magyarorsgáon kezd kikopni ennek a napnak a "jelentősége:" az egyik áruösszehasonlító oldal nemrég készített felmérésében a megkérdezett cégek közel fele már visszaesést tapasztalt tavaly a jelzett napon, ami arra utal, hogy a magyarok már kevésbé figyelnek ilyenkor a nagy akciókra. Ennek lehet a folyománya az is, hogy a kisebb cégek 60%-a idén már semmilyen nagyobb akcióval nem készül erre a napra, hanem a szokásos karácsony előtti akcióval igyekszik becsábítani a vevőket.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








