Hoppá! Nem csak a Lidl árul külföldi húst: itt a lista
Úgy tűnik, más piaci szereplőknél már jó ideje jelen vannak a külföldi (lengyel) baromfihúsok az állandó termékkínálatban.
Úgy tűnik, más piaci szereplőknél már jó ideje jelen vannak a külföldi (lengyel) baromfihúsok az állandó termékkínálatban.
Halogattad az ajándékvásárlást és konkrétan itt a szenteste? Vagy elfeledkeztél valakiről, és nem akarsz cikiben maradni? Itt a megoldás!
Minden évben sokan elfelejtik, hogy a nagyobb értékű ajándékokat számos esetben illeték terheli.
A fiatalok majdnem 90 százaléka ad ajándékot az idén, átlagosan 8 embernek. Ők átlagosan 37 ezer forintot költenek az ajándékokra, lényegében annyit, mint tavaly.
Idén karácsonykor fontos szempont a tudatos vásárlás és az energiatakarékosság is.
A megkérdezettek fele árakciók segítségével szeretné csökkenteni a karácsonyi költségeit, 20 százalékuk pedig úgy, hogy kevesebb hozzátartozónak tervez ajándékot venni.
A 27-35 éves korosztály a legcéltudatosabb a karácsonyi bevásárlás tekintetében – derült ki a Magyar Bankholding által készített reprezentatív piackutatásból.
Zsúfolásig megteltek az áruházak ezüstvasárnap, azonban jóval visszafogottabban vásárolnak az emberek. A slágertermék pedig idén a kenyérsütő és a láncfűrész.
Rengeteg pénzt lehet spórolni a karácsonyi ajándékokon, ha nem feltétlenül ragaszkodunk az új tárgyakhoz, ráadásul ezzel még a környezetet is védjük.
Úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok, akik már most ajándékokat böngésznek a neten és a boltokban.
Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott.
Elindult a karácsonyi őrület, már kapkodnak a szülők a slágerajándékok után. Örök kérdés, hogy mennyire vegyünk drága ajándékoz a gyereknek.
A karácsony papíron a béke és a szeretet ünnepe, sokak számára mégis az egyik leginkább szorongással teli időszak vette kezdetét az adventtel.
Az idei brutális infláció meglátszik a karácsonyi készülődésben: sokan kevesebb pénzből készülnek az ünnepekre.
A rekordinfláció 2022-ben rengeteg magyar ünnepét fogja meghatározni, azért gondoljunk arra, hogyan segíthetünk szeretteinknek ajándékainkkal a spórolásban.
A válaszadók háromnegyede már kapott olyan ajándékot, amit nem tudott használni – erre lehet megoldás a személyes, nem tárgyi figyelmesség.
50 százalékkal megemelte a Lidl a korábbi évek karácsonyi slágertermékének számító játékkonyha árát. A friss akciós újság szerint már 30 ezer forintot kell érte fizetni.
Már nem nagyon lehet a brutális akciókkal megszédíteni a magyar vásárlókat, a cégek jó része forgalomcsökkentést tapasztal a Fekete Péntek körül.
Idén kisebb mértékű leárazásokra számít a vásárlók többsége, a kereskedők költségei folyamatosan nőnek, ugyanakkor csökkent a fogyasztók bizalma a külföldi webshopokkal szemben.
Többet költünk meglepetésekre.