Ennek az ajándéknak örülnének a legtöbben Valentin-napon: még nincs késő beszerezni
Érkeztek válaszok azért betonkeverőgépre, processzorra és tejhabosítóra is egy felmérésben, de nem ez az általános.
Érkeztek válaszok azért betonkeverőgépre, processzorra és tejhabosítóra is egy felmérésben, de nem ez az általános.
Halogattad az ajándékvásárlást és sokként ért a szenteste? Elfeledkeztél valakiről, és nem akarsz cikiben maradni? Pánikra semmi ok!
Egyre népszerűbbek a közös családi fotózások. Azonban korántsem mindegy, hogy milyen fotóst és helyszínt választunk. Erre figyelj oda választáskor!
7 százalékuk 5-9, 11 százalékuk 10-14 ezer, 10 százalékuk pedig 15-19 ezer forintért vásárolna.
A Lidl az ünnepek alatt is figyel a fogyasztóbarát árakra.
Bár az emberek jellemzően ugyanannyi pénzt költenek ajándékokra, mint tavaly, ez ma már jóval kevesebb termékre elég.
Bár decembernek mindenekelőtt az ünnepekről és a meghitt pillanatokról kell szólnia, az előkészületek miatt néha feszültnek érezhetjük magunkat.
A friss kutatás adatai alapján idén a magyar felnőttek 45%-a tervez vásárolni a Black Friday időszakában és 43 ezer Ft lehet az átlagos költés. Sokan ekkor vásárolnak karácsonyra.
Úgy tűnik, más piaci szereplőknél már jó ideje jelen vannak a külföldi (lengyel) baromfihúsok az állandó termékkínálatban.
Halogattad az ajándékvásárlást és konkrétan itt a szenteste? Vagy elfeledkeztél valakiről, és nem akarsz cikiben maradni? Itt a megoldás!
Minden évben sokan elfelejtik, hogy a nagyobb értékű ajándékokat számos esetben illeték terheli.
A fiatalok majdnem 90 százaléka ad ajándékot az idén, átlagosan 8 embernek. Ők átlagosan 37 ezer forintot költenek az ajándékokra, lényegében annyit, mint tavaly.
Idén karácsonykor fontos szempont a tudatos vásárlás és az energiatakarékosság is.
A megkérdezettek fele árakciók segítségével szeretné csökkenteni a karácsonyi költségeit, 20 százalékuk pedig úgy, hogy kevesebb hozzátartozónak tervez ajándékot venni.
A 27-35 éves korosztály a legcéltudatosabb a karácsonyi bevásárlás tekintetében – derült ki a Magyar Bankholding által készített reprezentatív piackutatásból.
Zsúfolásig megteltek az áruházak ezüstvasárnap, azonban jóval visszafogottabban vásárolnak az emberek. A slágertermék pedig idén a kenyérsütő és a láncfűrész.
Rengeteg pénzt lehet spórolni a karácsonyi ajándékokon, ha nem feltétlenül ragaszkodunk az új tárgyakhoz, ráadásul ezzel még a környezetet is védjük.
Úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok, akik már most ajándékokat böngésznek a neten és a boltokban.
Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott.
Elindult a karácsonyi őrület, már kapkodnak a szülők a slágerajándékok után. Örök kérdés, hogy mennyire vegyünk drága ajándékoz a gyereknek.