Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Az inflációs ráták az egekbe szöktek, ez azonban nem mutatkozik meg az online vásárlások számának csökkenésében – állítja Bogdan Colceriu, a Frisbo vezetője. Az e-logisztikai vállalat vezérigazgatója szerint a gazdasági visszaesés, az üzemanyagárak növekedése és az energiaköltségek emelkedése ellenére sem a költekezés visszafogását választják az emberek, inkább az látható, hogy a vásárlási szokásaik változtak meg.
A világjárvány következtében általánossá vált online vásárlás továbbra is hódít, és úgy tűnik ez a trend maradni fog. Az e-kereskedelmi forgalom 2021-ben világszerte mintegy 4,9 billió dollárt tett ki. Ez a szám a következő három évben várhatóan 50 százalékkal nő, és 2025-re eléri a 7,4 milliárd dollárt.
2021 utolsó negyedévében – azaz az arany negyedévben – az e-kereskedelmi eladások több mint 15%-kal nőttek, ez az arány az idei főszezonban várhatóan 25% is lehet. Annak ellenére, hogy a világ bizonytalan gazdasági helyzet előtt áll, a fogyasztók továbbra is keresik a kedvező ajánlatokat. Ez a tendencia idén még inkább erősödni fog, mivel a vásárlók egyre tudatosabban tervezik meg azt, hogy mire költik el a pénzüket
– véli a cég vezérigazgatója.
Nagyon magasak az elvárások
Az ünnepi és az azt megelőző időszakban vásárló emberek jelentős beáramlása mellett azonban van egy másik szempont is, amelyet minden márkának és webáruháznak figyelembe kell vennie: a vásárlók magas elvárásai. Elvárják, hogy teljesen felkészültek legyenek a webáruházak, hiszen a pénzért, melyet elkölteni terveznek, kellemes vásárlási élményre számítanak. Ez azt jelenti, elvárják, hogy ne legyen készlethiány, valamint, hogy gyorsan és időben érkezzenek meg a csomagok.
Ez az időszak rendkívül nehéz és megterhelő lehet a webáruházaknak, mivel rengeteg megrendelést kell kezelniük. Amennyiben a cégek el szeretnék kerülni az ellátási lánc akadozását, kiemelten fontos, hogy megfelelően felkészüljenek a csúcsidőszak okozta kihívásokra. A korai tervezés és a rendelések teljesítési folyamatának optimalizálása segíthet megelőzni a problémák kialakulását.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Minden kiskereskedelmi vállalkozásnak vannak értékesítési csúcspontjai és visszaesései az év során. Az adott cég által értékesített termékek határozzák meg, hogy mikor vannak ezek az időszakok. Az év vége általában az, amikor szinte minden kiskereskedő, különösen az online áruházak megnövekedett forgalomhoz jutnak. A legtöbb vállalkozás számára az utolsó negyedév a legjövedelmezőbb időszak az évben, ezért érdemes minél előbb megkezdeni a felkészülést, így a cégek ki tudják használni a csúcsidőszak lehetőségeit
– javasolja Bogdan Colceriu.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








