Egyre több magyar mond nemet a készpénzre: mit tudhatnak, amit más még nem?
Egyre több magyar fizet mobillal, de a webkártyák népszerűsége is az egekben van - ezt tárta fel egy új kutatás.
Egyre több magyar fizet mobillal, de a webkártyák népszerűsége is az egekben van - ezt tárta fel egy új kutatás.
Az utóbbi egy-két évben rendkívüli mértékben megnőtt az online csalások volumene Magyarországon az MNB adatai szerint.
Több mint 200 ezerre emelkedett a 13 ezer terméket kínáló SPAR online shop felhasználóinak száma öt év alatt.
A Black Friday miatt megszaporodhatnak az online csalások, sms átverések, trükkös adatlopások.
Hamarosan itt az év legnagyobb akciós időszaka, a Black Friday, amikor jelentős kedvezményekkel szerezhetjük be az elektronikai eszközeinket.
Az utóbbi években egyre többen rendelnek online állateledelt, melynek kapcsán érdekes trendváltozást tapasztalt az egyik online áruház.
Online kell adminisztrálniuk, és azt is meg kell adni, milyen útvonalon haladnak a tanítványokkal. Sokan a szakmaváltáson gondolkodnak.
Egy friss felmérés alapján idén az akciós, előleg nélküli foglalásokat keresik a magyarok, és fontos számukra a SZÉP-kártyás fizetési lehetőség is.
Még sokáig velünk lesz a fizikai kártya, még akkor is, ha az online megoldások is folyamatosan fejlődnek - ezt mondta a Portfolionak a Mastercard európai elnöke..
Az elmúlt években folyamatosan emelkedett, majd a koronavírus-járványt követően kifejezetten megugrott az online vásárlások aránya a barkácstermékek piacán is.
Idén ősszel várhatóan végre elindulhat az automatizált áfabevallás tesztelése, és 2024-re tervezik a rendszer élesítését.
Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban is.
Tavaly előretört a kiemelkedő ár-érték arányú termékek népszerűsége a legnagyobb hazai online kereskedőnél a nehéz gazdasági helyzet nyomán árérzékenyebbé váló vásárlók körében.
Mastercard Fizetési Élmény Riport: a rossz fizetési ügyfélélmény okozza sok webshop bukását.
Egyre nő itthon a bankkártyás vásárlások száma, ami nem csak a boltokban jellemző, hanem online is.
Egyre kevesebben választják az online vásárlást. Két év pandémia után a szakértők szerint törvényszerű volt egy leívelés.
Tavalyhoz képest többen terveznek a Black Fridayen vásárolni: minden második vásárló 15 és 60 ezer forint körüli összeget költene ezen a napon.
Az elektronikus fizetési megoldásokat használók körében készült egy új országos felmérés.
Az online vásárlások nem csak a kedvezményeket vonzzák, hanem az internetes csalásokat is, amire jobb, időben felkészülni.
A karácsonyi nagybevásárlás és ajándékbeszerzés minden évben kihívást jelent, de már Magyarországon is régóta hódít a Black Friday, Black November és Cyber Monday láz.