A saját testét laboratóriumi projektté alakító Bryan Johnson most új célt jelentett be: szerinte 2039-re valósággá válhat az emberi halhatatlanság.
Az azonnali fizetési rendszer 2020-as bevezetése óta minden adott, hogy a korszerű, a gazdaság egésze számára előnyös módszer a boltok kasszazónáiban is elterjedjen, ez a folyamat azonban eddig meglehetősen lassan haladt.
A kereskedelmi informatika vezető hazai vállalatának, a Laurelnek most friss fejlesztéseivel sikerült lebontania több, a technológia népszerűségének útjában álló akadályt. A május 31-i szakmai, innovációs konferenciájára készülő cég QR-kódon alapuló megoldása a nagy itthoni retailláncok közül elsőként a CBA Príma egyik budapesti üzletében debütált a napokban.
Szakértők az azonnali fizetés bő két évvel ezelőtti hazai indulásától egyebek mellett a készpénzhasználat visszaszorulását, a nemzetgazdaság versenyképességének növelését, dinamizálását várták, ám már akkor jelezték: ezek maximális kiaknázásához elengedhetetlen, hogy a boltokat is bevonják a rendszerbe. Ilyen téren az áttörés még várat magára, nem kis részben azért, mert megfelelő integrátori munka nélkül a megoldás kevésbé kényelmes a vevőknek, mint például a mobilfizetés.
A kezdetektől úgy véltük, hogy az azonnali fizetés addig nem fog tömegesen elterjedni az üzletekben, amíg a vásárlói élmény terén nem sikerül a többi elektronikus alternatívával hasonló szintre hozni. Most, hogy a kereskedelmi- és kasszarendszereinket teljeskörűen felkészítettük arra, hogy a vevők egy QR-kódot leolvasva, mobilapplikáción keresztül, zökkenőmentesen tudjanak fizetni, nagyot léptünk a technológia mielőbbi térhódítása felé
– fogalmazott Bessenyei Attila, a Laurel ügyvezetője a Raiffeisen Bankkal együttműködve megvalósított, mély integrációs tevékenységet igénylő projekttel kapcsolatban.
A megoldás a Budapest VI. kerületében található CBA Príma üzletben már elérhető, méghozzá a Laurel saját fejlesztésű önkiszolgáló kasszáin.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Mindig szeretünk az elsők közt lenni, ha innovációról van szó. Úgy véljük, hogy ennek a fizetési opciónak a biztosítása is versenyelőny lehet egy üzletnek, ezért folyamatosan vizsgáljuk a technológia további kiterjesztésének lehetőségét, természetesen a már többször bizonyító Laurelre támaszkodva
– árulta el Felhősi Tünde, CBA L&F Kft. cégvezetője. A kereskedők oldaláról nézve a rendszer fontos előnye, hogy alacsonyabb tranzakciós díjjal jár, mint a hagyományos elektronikus fizetési módok. A könyvelés-kompatibilis, a tévedés lehetőségét kiküszöbölő és extra hardver beszerzését sem igénylő megoldás pedig csak egy azok közül a Laurel-fejlesztések közül, amelyeket a külföldön is egyre keresettebb magyar cég sosem látott komplexitásban mutat be a május 31-i 9. Laurel Retail Konferencián.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








