A műanyag-újrahasznosítás Európában soha nem látott válságba sodródott: üzemek zárnak be, beruházások tűnnek el, a kontinens pedig egyre kiszolgáltatottabbá válik.
Akadozik az étolajimport Ukrajnából, így már a Szegedi Paprika Zrt. is kénytelen volt változtatni a receptúráján, a továbbiakban sertészsírral készülnek a konzervek étolaj helyett.
Sertészsírra cseréli a napraforgóolajat konzerveiben a Szegedi Paprika Zrt. A lépés azért volt szükséges, mert akadozik az étolajimportjuk Ukrajnából.
Az RTL Híradójának azt is elmondták, hogy a lépéstől az ételek íze és energiatartalma nem változik, valamint a cserét a konzervdobozok tetején is jelölik majd. A lipidológus szakemberek viszont figyelmeztetnek, a túlzott zsírfogyasztás káros az egészségre.
Az élelmiszergyártók rákényszerülhetnek korábbi receptúráik megváltoztatására, ha kifogytak a meglévő készletekből, és nem jutnak - vagy csak sokkal drágábban jutnak újabb szállítmányhoz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








